بارش برف و باران در جاده‌ های ۱۲ استان کشور
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد و گفت: بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور گزارش شده است

بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی ۱۲ استان کشور

 سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان و همچنین در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها ادامه داد: ترافیک در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره نیمه سنگین و در محور شهریار - تهران محدوده شهر قدس سنگین گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت جوی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، کردستان ، کرمانشاه ، ایلام ، سمنان ، تهران ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر کشور همراه داشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir