تست کرونای «ضیا نبوی» منفی اعلام شد
معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی از منفی بودن تست کرونای «ضیا نبوی» خبر داد

منفی بودن تست کرونای «ضیا نبوی»

«وحید شالچی» معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی درباره آخرین وضعیت ضیا نبوی دانشجوی کارشناسی ارشد جامعه شناسی دانشگاه علامه که گفته می‌شود در زندان مشکوک به علائم کرونا بوده است؟ گفت: دانشگاه علامه مکرر پیگیر مساله ضیا نبوی بوده است، از طرفی آن ضابط قضایی که بازداشت را انجام داده، تاکید کرده و به ما اطمینان داده است، که از امکانات پزشکی لازم بهره‌مند هستند. همچنین به ما اعلام کردند که حال ضیا نبوی بهبود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: گویا ضیا نبوی پیش از اینکه بازداشت شود، تب و لرز شدید داشته است و ضابط قضایی به ما اطلاع داد که به تجهیزات پزشکی دسترسی دارند و تست کرونا ضیا نبوی منفی بوده است.

معاون فرهنگی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی انجام شده تا در روند پرونده وی تسهیل ایجاد شود؟ گفت: ما تلاشمان را می‌کنیم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که قاضی تصمیم‌گیرنده است. ما پیگیری کردیم که ضیا نبوی با خانواده‌اش تماس بگیرد، او هم با خانواده‌اش تماس گرفت تا از نگرانی آنها کاسته شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم به زودی مرحله تحقیقات پرونده آقای نبوی به اتمام برسد و او آزاد شود ولی ما به عنوان دانشگاه فقط می‌توانیم پیگیر باشیم و به لحاظ حقوقی امکان مداخله‌ای در پرونده نداریم و تنها می‌توانیم پادرمیانی و وساطت کنیم.

شالچی در پاسخ به این سوال که آیا با قوه قضاییه جهت تسهیل در پرونده ضیا نبوی مذاکره‌ای داشته‌اید یا خیر؟ گفت: تا آخر هفته گذشته مکرر پیگیر وضعیت آقای نبوی بوده‌ایم و این پیگیری حتی در روز تعطیل هم انجام شد تا بتوانیم به نوعی نگرانی خانواده او را کم کنیم.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.ir