پیش‌بینی وقوع رگبار و رعد و برق در برخی استان‌های کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در برخی مناطق کشور تا روز شنبه (۲۲ شهریور) خبر داد.


صادق ضیاییان : امروز (۱۸ شهریور) در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و در برخی مناطق اردبیل و طی ساعات بعد ازظهر در ارتفاعات البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد موقت رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: فردا (۱۹ شهریور) در استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل و در ساعات بعد ازظهر در استان‌های واقع در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی و ارتفاعات البرز در استان‌های تهران و سمنان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی روزهای پنجشنبه تا شنبه (۲۰ تا ۲۲ شهریور) برای برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایحان شرقی، برخی مناطق سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و جنوبی بارش پراکنده و گاهی وزش باد موقت دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روزهای سه‌شنبه تا پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ شهریور) دریای خزر مواج و متلاطم است، گفت: طی پنج روز آینده نیز در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره‌ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا ( ۱۹ شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۳ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (۲۰ شهریور) نیز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir