پیش‌بینی وقوع رگبار باران برای برخی مناطق کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم رگبار باران همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور تا روزهای پایانی هفته خبر داد.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده


صادق ضیاییان  اظهار کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی دو روز آینده برای شمال غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز وقوع رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی این مدت در شمال شرق و بخش‌هایی از غرب کشور بارش پراکنده خواهیم داشت، گفت: طی روز چهارشنبه (۱۷ مهر) بارش در سواحل دریای خزر و مناطق جنوبی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل ادامه دارد.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی روز پنجشنبه (۱۸ مهر) بارش باران در سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز رخ می‌دهد، اظهارکرد: روز جمعه (۱۹ مهر) در دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و سواحل شرقی دریای خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی این مدت دریای خزر مواج خواهد بود، گفت: از امروز (۱۴ مهر) تا پایان هفته در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات شمال غرب بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۵ مهر) نیمه ابری، به تدریج افزایش ابر، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و گاهی رعد و برق با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز چهارشنبه (۱۶ مهر) نیز نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.



 گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir