پیش‌بینی آسمانی صاف برای بیشتر مناطق کشور
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه آسمان در بیشتر مناطق کشور از فردا (۲۱ بهمن ماه) تا پایان هفته صاف پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی این مدت در برخی نقاط کشور شاهد افزایش دما خواهیم بود.

وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده


صادق ضیاییان گفت با اشاره به اینکه امروز (۲۰ بهمن) بارش در مناطقی از یزد، شمال کرمان، خراسان رضوی، شرق سمنان و خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: آسمان در بیشتر مناطق کشور از فردا (۲۱ بهمن) تا پایان هفته صاف خواهد بود.

وی ادامه داد: طی روز پنجشنبه (۲۳ بهمن) بارش پراکنده در بخش‌هایی از شرق گیلان، مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و شمال سمنان و طی روز جمعه (۲۴ بهمن) در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان از امروز تا اواخر هفته در نیمه غربی کشور و از روز سه‌شنبه (۲۱ بهمن) در نیمه شرقی روند افزایش نسبی دما حدود ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد رخ می‌دهد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از امروز تا چهارشنبه (۲۰ تا ۲۲ بهمن) در سواحل دریای خزر و اردبیل وزش باد گرم جنوبی رخ می‌دهد، اظهار کرد: امروز (۲۰ بهمن) بخش‌های مرکزی و شرقی دریای خزر و طی دو روز آینده خلیج فارس و غرب تنگه هرمز و طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۲ و ۲۳ بهمن) بخش‌های مرکزی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۱ بهمن) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (۲۲ بهمن) نیز کمی ابری، در بعضی ساعات همراه با غبار محلی، در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir