ناجا: تیراندازی‌ های اشتباه گاهی اتفاق می‌ افتد
سخنگوی ناجا توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده تیراندازی به یک خانم در اهواز ارائه کرد

توضیحات سخنگو ناجا در مورد آخرین وضعیت پرونده تیراندازی به یک خانم در اهواز

"سردار مهدی حاجیان" سخنگو و معاون اجتماعی ناجا درباره آخرین وضعیت پرونده تیراندازی به یک خانم در اهواز گفت: در خصوص ماجرای اهواز توضیحاتی فرمانده محترم نیروی انتظامی استان خوزستان ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه فرمانده انتظامی استان خوزستان از خانواده محترم این خانم دلجویی کرده اند، ادامه داد: در واقع این حادثه زمانی اتفاق افتاده بود که در آنجا یک سرقت مسلحانه گزارش شده بود و همانطور که در فضای مجازی هم کلیپ آن پخش شد، این سرقت مسلحانه باعث رعب و حشت در این منطقه شده بود.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در این سرقت مسلحانه زیور آلات زنی را با استفاده از سلاح به سرقت برده و متواری شده بودند، خاطرنشان کرد: در واقع خودرویی که اقدام به سرقت کرده بود یک خودروی پژو پارس بود که در واقع از طریق شبکه به پلیس ابلاغ شده بود و پلیس در تعقیب این خودرو بوده و زمانی که به این خودرو تذکر می دهد، قاعدتا باید از فرمان پلیس اطاعت می کرد.

سردار حاجیان با بیان اینکه اشتباهی در تیراندازی اتفاق افتاده بود، گفت: پلیس از این اتفاق ابراز تاسف می کند و از خانواده عزیز این فردی که در این حادثه مرحوم شده بود دلجویی کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ماموران شما دیدی به سرنشینان خودرو داشته اند، چراکه این فرد مدعی است کودکش در روی صندلی جلوی خودرو نشسته بوده، گفت: درباره این اتفاق براساس ضوابطی که ما داریم تحقیق و بررسی شده است و سازمان قضایی نیروهای مسلح نیز ورود کرده است و این موضوع در دست بررسی است و ما نتیجه قطعی آن را حتما به استحضار مردم خواهیم رساند.

معاون اجتماعی ناجا تاکید کرد: هیچ عمدی در این ماجرا در کار نبوده و خانواده مرحومه هم این موضوع را گفته اند. از این خطاها گاهی اتفاق می افتد و فرمانده محترم ناجا هم دستور داده اند که به صورت ویژه این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.

سردار حاجیان تاکید کرد: ما حتی یک خطا را هم قبول نداریم. ما براساس دستور فرمانده محترم ناجا این موضوع را به صورت ویژه تحت رسیدگی قرار می دهیم تا اینگونه خطاها به صفر برسد و از این بابت نیز ابراز تاسف می کنیم.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: ilna.ir