سرگردانی 5 ساعته مسافران پرواز ایلام - تهران
مسافران پرواز صبح فرودگاه ایلام به مقصد تهران بعد از گذشت پنج ساعت در این فرودگاه سرگردان هستند.

 نقص فنی عامل تاخیر بود


مسافران پرواز صبح ایلام - تهران که از ساعت ۶ صبح در فرودگاه حضور دارند و قرار بوده ساعت ۸ صبح این پرواز انجام شده، هنوز در این فرودگاه سرگردان هستند.

 مسئولان شرکت هواپیمایی مربوطه به مسافران تاکنون چند ساعت را برای انجام پرواز به مسافران اعلام کرده‌اند، ولی هنوز این پرواز به دلیل اعلام نقص فنی، هنوز انجام شده است.

 در حال حاضر مسئولان شرکت هواپیمایی و فرودگاه ایلام حاضر به پاسخگویی در این ارتباط نشده‌اند.

محمد جواد یگانه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: تنظیم نبودن باد لاستیک‌های هواپیمایی پوکر 100 آسمان دلیل تاخیر در پرواز امروز صبح ایلام به تهران بوده است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: بدلیل اینکه باد لاستیک‌های هواپیمای پوکر 100 آسمان مسیر ایلام به تهران از تنظیم خارج شده است برای تنظیم مجدد باد این لاستیک‌ها باید دستگاه مخصوص استفاده شود.

وی افزود: هم اکنون این دستگاه از طریق پرواز مشهد به ایلام در حال ورود به فرودگاه شهدای ایلام است و پس از تنظیم مجدد باد لاستیک‌ها این پرواز انجام می‌شود.

یگانه یادآور شد: پس از رفع نقص فنی این پرواز تا ساعتی دیگر انجام خواهد شد. وی افزود: روزانه بصورت میانیگن چهار پرواز (هشت نشست و برخاست) با جابجایی حدود 800 مسافر از طریق فرودگاه شهدای ایلام انجام می‌شود.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
Seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com