اعلام محدودیت‌ های ترافیکی در تعطیلات پیش رو
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور از امروز تا دوشنبه آینده ۲۰ تیرماه را اعلام کرد

جزئیات محدودیت ترافیکی جاده‌های کشور تا دوشنبه آینده ۲۰ تیرماه

بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای،
۱- موتور سیکلت

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه امروز ۱۵ تیر تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۲۰ تیر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

 تبصره : تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
۲.سواری:

الف) محور کندوان

۱- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز های پنجشنبه، جمعه و شنبه مورخ های ۱۶، ۱۷، ۱۸  تیر از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۴  از کرج(میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

۲- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز های یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۹، ۲۰ از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یکطرفه خواهد بود.

ب) محور هراز

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا  ۲۴ روز یکشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۹ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا۲۴ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره : درصورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه، به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت های مقطعی از سمت جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می‌شود.

۳.نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی یا فاسدشدنی) :

۱- محور کندوان : تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۲- محور هراز:

الف) تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

ب) تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴  روز های پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰ از محور هراز ممنوع است.

۴- محور فیروزکوه :

الف) تردد تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز های پنجشنبه و جمعه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۶، ۱۷  از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

ب) تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ تا۲۴ روز های شنبه  و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۸، ۱۹ از محور تهران – فیروزکوه – قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

۵- محور آستارا - اردبیل و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷، ۱۹ در محور مذکور ممنوع است.

۶- محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس :

الف) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا۲۴ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۶ در محور مذکور ممنوع است.

ب) تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای جمعه و یکشنبه مورخ های ۱۴۰۱/۰۴/۱۷، ۱۹در محور مذکور ممنوع است.

تبصره : اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com