ماجرای درگیری در پرواز نجف - تهران
نوروزی مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر گفت: دیروز پرواز قشم ایر نجف به تهران با تاخیر ۶ ساعته روبرو بود که متاسفانه مسافران در هنگام پیاده شدن مقاومت کرده و در نهایت درگیری صورت گرفته است

ماجرای درگیری در پرواز نجف - تهران چه بود؟

نوروزی گفت:تاخیر ۶ ساعته امروز پرواز نجف به تهران به دلیل ورودی پرواز دبی به تهران بوده است. اما تعدادی از مسافران این پرواز در هنگام پیاده شدن مقاومت کرده و موجب  درگیری در داخل هواپیما شده اند. امنیت پرواز به این موضوع ورود کرد، اما متاسفانه  آسیب‌های زیادی وارد شده بود.

به گفته مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم ایر این پرواز در ساعت ۱۰ صبح از مقصد نجف به تهران بوده و اصلا مهاندار مرد نداشته است. فیلم‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده واقعیت ندارد،چراکه تعدادی از مسافران خودشان شروع کننده درگیری بوده اند. با توجه به آنکه عدم خروج از هواپیما منع قانونی دارد این مسافران به هیچ عنوان خارج نمی‌شدند ودر نهایت امنیت پرواز ورود کرده است.

پیش از این در روز پنج شنبه ۲۰ مرداد هم تعدادی از پرواز‌های نجف به تهران با تاخیر بیش از ۱۲ ساعته روبرو بودند که همین موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی برای سایر پرواز‌های این مسیر شده است.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: rokna.net