پلیس هشدار داد، این خودروها فک پلاک می شوند
​رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از فک پلاک و اعزام خودروهای دارای نقص فنی واضح به تعمیرگاه خبرداد.

فک‌پلاک خودروهای دودزا و دارای نقص فنی/ حجم سفرها بیشتر از ظرفیت معابر تهران است


سردار محمدحسین حمیدی در حاشیه مراسم اجرای طرح زمستانه مشترک میان شهرداری تهران و پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت با در جمع خبرنگاران در خصوص همکاری میان شهرداری تهران و پلیس راهور برای تسهیل تردد در فصل بارش‌ها گفت: با هره‌گیری از ظرفیت‌های موجود و با تمام توان تلاش خواهیم کرد نسبت به تسهیل تردد اقدام کنیم. در این میان از سایر همکاران نیز کمک خواهیم گرفت. مانور امروز نیز با هدف اعلام آمادگی‌ها و انجام آخرین هماهنگی‌های لازم برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توان پلیس و مقدورات ما در حد موجود است، گفت: در همین راستا نیز لازم است که شهروندان نیز همکاری لازم را به ویژه در هنگام بارش‌ها با پلیس داشته باشند. ما باید بتوانیم در هنگام بارش‌ها و سنگین شدن ترافیک مدیریت لازم را اعمال کنیم. لذا کلیه نیروهای پلیس در سطح شهر تهران در آماده باش کامل خواهند بود.

حجم سفرها در تهران بیش از ظرفیت شبکه‌ معابر است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در طول زمستان با تجهیزات بیشتری نسبت به ارائه خدمات و تسهیل تردد اقدام خواهیم کرد، افزود: حجم سفرها بیش از ظرفیت بسیاری از شبکه‌های معابر در تهران است. لذا باید برای مدیریت ترددها اقدامات ویژه‌ای را انجام دهیم.

حمیدی در خصوص رصد و اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی در سطح شهر تهران نیز گفت: خودروهای دودزا و آلاینده و نیز خودروهایی که دارای نقص فنی واضح هستند در صورت رویت ماموران متوقف و فک پلاک شده و پلاک اعزام به تعمیرگاه دریافت خواهند کرد و به این ترتیب از تردد آنها جلوگیری خواهد شد. مالکان این خودروها باید در موعد مقرر نسبت به انتقال خودروی خود به تعمیرگاه و رفع نواقص اقدام کنند. همچنین دوربین‌های سطح شهر نیز نسبت به اعمال قانون خودروهای فاقد معاینه فنی اقدام خواهند کرد.



گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir