واکنش دانشگاه امام صادق به حمله اخیر هکری
دانشگاه امام صادق در بیانیه‌ای با اذعان به حمله هکری گروه بلک‌ریوارد به سایت این دانشگاه اعلام کرد: بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب...

اطلاعات منتشره از سوی بلک ریوارد مخدوش است


روابط عمومی دانشگاه امام صادق (ع) در پی هک شدن سایت این دانشگاه توسط یک گروه هکری بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

به دنبال حملات گسترده‌ به زیرساخت‌های سایبری دانشگاه امام صادق علیه‌السلام و علی‌رغم دفع متعدد این حملات توسط کارشناسان فناوری اطلاعات دانشگاه، سایت دانشگاه از دسترس کاربران خارج شد.

حملات سایبری مکرر در آستانه‌ آغاز نیم‌سال تحصیلی جدید به مجموعه‌ای علمی که به دنبال تولید، رشد و تعالی علوم انسانی اسلامی است، هدفی جز برهم زدن آرامش و امنیت روانی استادان، دانشجویان و پژوهشگران این مجموعه و ایجاد خلل در حرکت علمی کشور ندارد و بیانگر هراس دشمنان از حرکت رو به رشد این مجموعه علمی می‌باشد.

دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مفتخر است که در طول حیات ۴۱ ساله خود توانسته با تربیت نیروهای متعهد و متخصص،ظرفیت علمی و پژوهشی دانش‌آموختگان خود را به مراکز اثرگذار ملی و بین‌المللی تقدیم نماید که تنها به عنوان یک نمونه شاخص،می‌توان از حضور بیش از یک سوم دانش‌ آموختگان این دانشگاه در جامعه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های معتبر کشور یاد کرد.

بدیهی است اطلاعات موجود در دانشگاه امام صادق علیه‌السلام مانند همه مراکز علمی دیگر، مربوط به امور علمی، پرسنلی و اداری است. از همین رو، با توجه به سابقه اخیر گروه حمله کننده در جهت تخریب وجهه مجموعه‌های موثر از طریق ایجاد شایعات، اطلاعات منتشره از سوی آن، به ویژه در زمینه‌هایی غیر از مطالب مرسوم و موجود در مراکز علمی، مخدوش خواهد بود.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: tasnimnews.com