ضرب و شتم ماموران شهرداری با کوکتل مولوتوف !
مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران جزئیات حادثه ضرب و شتم عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران که از سوی تعدادی از اراذل و اوباش در محدوده خلازیر اتفاق افتاد را تشریح کرد.

جزئیات حمله اوباش به ماموران شهرداری در منطقه ۱۹


سید خلیل اصولی مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران در تشریح جزئیات حادثه ضرب و شتم عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران که از سوی تعدادی از اراذل و اوباش در محدوده خلازیر واقع در منطقه ۱۹ حادث شد، گفت: در رابطه با اجرای دستور قضایی دادستانی ناحیه ۳۷ مبنی بر رفع تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز، عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران به شکل روزانه از تاریخ ۷ دی ماه جهت پوشش انتظامی در منطقه حضور داشتند.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران با بیان این مطلب که با توجه به مصوبه شورای تامین و دادستانی مبنی بر دستور تخریب ۷۰ باب مغازه که به شکل غیر مجاز و تصرف عدوانی زمین های اداره اوقاف افزود: یگان حفاظت شهرداری تهران با استفاده از ظرفیت داخلی خود از ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه در محل حاضر می شود و در کنار نیروهای شهرداری امور حفاظتی را به عهده می گیرد.

او ادامه داد: در بدو ورود نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران تعدادی از افراد معلوم الحال و اراذل و اوباش که از سوی مالکان استخدام شده بودند با ایجاد اغتشاش، سنگ و کوکتل مولوتوف به سمت نیروها و تجهیزات لجستیک پرتاب کردند که با ورود نیروهای یگان حفاظت از محل متفرق می شوند.

اصولی با تاکید بر این موضوع که واحدهای غیرمجاز تخریب می شود و راس ساعت ۴ بامداد دستور پایان عملیات از سوی فرماندهی یگان حفاظت شهرداری تهران داده می شود، ادامه داد: در حین بازگشت، نیروها با حمله ناگهانی اراذل و اوباش مواجه می شوند و تعدادی از افراد مصدومکه ۲ نفر به دلیل شدت جراحات به بیمارستان منتقل می شوند.

مدیر روابط عمومی یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: در حین بازگشت ابوالفضل کاظمی کارشناس رسانه یگان حفاظت شهرداری از سوی اراذل و اوباش از ناحیه سر و چشم مضروب می شود که به دلیل آسیب دیدگی چشم چپ به بیمارستان فارابی منتقل و پس از مداوا از بیمارستان مرخص می شود.

او ادامه داد: افرادی که ساخت و سازهای غیرمجاز انجام دادند برای جلوگیری از تخریب و اعاده زمین های تصرف شده به استخدام اراذل و اوباش اقدام می کنند، اما از زمانی که نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران ضابط قضایی شده اند، این دست اقدامات از سوی متخلفان و اراذل و اوباش کاهش پیدا کرده است که امیدواریم دیگر شاهد این دست از حوادث نباشیم.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir