ترافیکِ فوقِ سنگین در این محورها برای مسافران مازندران
ترافیک در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس – کرج، محدوده کندوان فوق سنگین گزارش شده است

ترافیک فوق سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس – کرج، محدوده کندوان

سرگرد محمد احمدی، فرمانده پلیس راه کندوان روز دوشنبه گفت: به علت استقبال چشمگیر مسافران نوروزی و ترافیک پرحجم طولانی در استان البرز و آزاد راه تهران و نقاطی از محدوده کندوان به احتمال زیاد برای تخلیه بار ترافیکی زودتر از موعد مقرر یکطرفه شود.

او افزود: برابر اعمال محدودیت های ترافیکی پلیس راه امروز بنا است این مسیر حوالی ساعت ۱۲ از مرزن آباد به کرج به منظور روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور خودروها بسته شود .

فرمانده پلیس راه کندوان اضافه کرد: با ادامه وضع موجود به احتمال زیاد حوالی ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه امروز این محور از شمال به جنوب (مرزن آباد- کرج) بسته خواهد شد.

احمدی گفت: هم اینک در نقاطی از محدوده کندوان این مسیر ارتباطی از جمله خروجی قطعه ۲ آزاد راه در محدوده شهرستانک تا پل زنگوله، سیاه بیشه، کف هزار چم و شهر مرزن آباد شاهد ترافیک زنجیره ای هستیم و امیدوارم با ممنوعیت تردد از مرزن آباد به سمت کرج این بار ترافیکی تخلیه و تردد خودروها به حالت عادی و روان برگردد.

محور کرج - چالوس جزو یکی از شبکه های ارتباطی اصلی پایتخت کشور به خطه شمال کشور استان گیلان و خطه غربی مازندران است که به علت برخورداری از مناظر طبیعی شگفت انگیز، جاذبه‌های تاریخی و کوتاه بودن بعد مسافت در تمامی فصول به ویژه ایام نوروز با استقبال چشمگیر مسافران و گردشگران داخلی و خارجی همراه است.

محور کرج - چالوس حدود ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که حدود ۸۰ کیلومتر مربوط کندوان حوزه شهرستان چالوس و بقیه هم جزو حوزه جغرافیایی استان البرز است.

برابر آمار به طور میانگین روزانه در نیمه دوم سال حدود ۲۰ هزار دستگاه خودرو در این مسیر تردد می‌کنند و این آمار در فصول بهار و تابستان به ۵۰ هزار تردد در روز می‌رسد.

به پیش‌بینی مسئولان مازندران در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ افزون بر ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر به این استان سفر می‌کنند.


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: hamshahrionline.ir