دستگیری عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف
رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، ۵ نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیر شدند. پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

5 نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در ورزنه دستگیر شدند


عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیر شدند

 حجت الاسلام جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: در یکی از مراکز گردشگری شهرستان ورزنه آمرین به معروف در چهارچوب قانون و با هماهنگی قبلی در حال انجام وظیفه قانونی بودند که برخی از افراد فعال در مرکز گردشگری برای آمرین به معروف ایجاد مزاحمت کرده و از انجام ماموریت آنها جلوگیری کردند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: بعد از اینکه آمرین به معروف محل را ترک می‌کردند، افراد فعال در مرکز گردشگری اقدام به تعقیب آنها کرده و در سطح شهر اقدام به ضرب و شتم آمرین به معروف می‌کنند.

حجت‌الاسلام جعفری بیان کرد: به محض ارسال گزارش این حادثه به دستگاه قضایی، دستور برای دستگیری عامل ضرب و شتم آمرین به معروف صادر شد.

وی بیان کرد: با دستور ویژه قضایی و اقدامات فراجا، ۵ نفر از عاملان ضرب و شتم آمرین به معروف در شهرستان ورزنه دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان تاکید کرد: پرونده این افراد به صورت ویژه رسیدگی خواهد شد.

حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: فعالیت امرین به معروف با نظارت ستاد امر به معروف استان در چهارچوب قانونی، مورد تایید دادگستری استان است و هرگونه ممانعت از انجام وظیفه قانونی آمرین به معروف، طبق قانون و در شعب رسیدگی می‌شود.

وی تاکید کرد: فعالیت آمرین به معروف قانونی است.




گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir