ممنوعیت پوشیدن شلوار برای مردان توسط داعش
گروه ترویستی 'داعش' پوشیدن شلوار برای مردان را در شهر ' المیادین' در استان 'دیرالزور' سوریه ممنوع اعلام کرد و در مواردی اقدام به پاره کردن شلوار مردان کرد.
 گروه ترویستی 'داعش' پوشیدن شلوار برای مردان را در شهر ' المیادین' در استان 'دیرالزور' سوریه ممنوع اعلام کرد و در مواردی اقدام به پاره کردن شلوار مردان کرد.

گروهی از نیروهای داعش که خود را 'نیروهای امر به معروف و نهی از منکر' می خوانند، مردانی را که در خیابان های شهر المیادین در شرق سوریه شلوار بر تن داشتند، بازداشت کردند و پس از آن به اطلاع خانواده هایشان رساندند که به منظور آزادی آن ها باید لباس های گشاد برای آن ها بیاورند تا آن را بپوشند و اجازه تردد در شهر به آن ها داده شود .

داعشی ها در شهر 'بوکمال' در مرزهای عراق و سوریه نیز سختگیری زیادی در این خصوص انجام می دهند و چند روز پیش یک مغازه را به دلیل اینکه یک زن در آن بود که نقاب بر چهره نداشت، تعطیل و صاحب آن را بازداشت کردند .

داعش از زمان اشغال برخی مناطق در عراق و سوریه، احکام بسیار سختگیرانه ای صادر کرده و مردم این مناطق را شدیدا تحت فشار قرار می دهد .

این گروهک تروریستی تکفیری مردان را مجبور به پوشیدن لباس های افغانی و زنان را مجبور به استفاده از نقاب می کند و در این مدت ده ها مسجد را به بهانه های مختلف ویران کرده و حتی برگزاری جشن به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) را در شهرهایی مانند 'موصل' ممنوع اعلام کرد .


گردآوری: گروه خبر سیمرغ
www.seemorgh.com/news
منبع: irna.ir

مطالب پیشنهادی:
خبرتصویری از حمله فرد مسلح به دفتر اردوغان
صدور بیانیه مشترک دولت و مجلس پیرامون برداشت 4میلیارد دلاری دولت
نفت به پایین ترین قیمت خود نسبت به سال 2009 رسید
65 امضا برای استیضاح وزیر آموزش و پرورش!!
کاهش نرخ دلار برای 3 روز متوال