جان کری و مُسکن‌ های آشغال!
وزیر خارجه آمریکا که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، از قرص مسکنی که مصرف می‌کند شکایت کرد و گفت که این بار موقع دوچرخه‌سواری به مسیر روبه‌رو دقت خواهد کرد!

 وزیر خارجه آمریکا که به تازگی از بیمارستان مرخص شده است، از قرص مسکنی که مصرف می‌کند شکایت کرد و گفت که این بار موقع دوچرخه‌سواری به مسیر روبه‌رو دقت خواهد کرد!جان کری، وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با پایگاه خبری بوستون گلوب گفت که مواد آرام‌بخشی که پزشکان پس از جراحی استخوان ران پای وی تجویز کرده‌اند، اثرات جانبی دارد. کری پس از آسیب دیدن پایش در حادثه دوچرخه‌سواری در شرق فرانسه مورد جراحی قرار گرفت و الان مسکن تایلنول مصرف می‌کند.

جان کری گفت: من فقط تایلنول مصرف می‌کنم. پس از دو سه روز مصرف من به آنها گفتم که باید تجویز این "آشغال" را متوقف کنید.این دیپلمات 71 ساله روز جمعه گذشته از بیمارستان مرخص شد. وی 31 مه در مناطق کوهستانی فرانسه مشغول دوچرخه‌سواری بود که دچار آسیب‌دیدگی شد.کری گفت که در زمان دوچرخه‌سواری حواس وی به یک موتور بوده است و پس از آن به یک مانع برخورد کرد.وی افزود: من حدود سه کیلومتر در ساعت سرعت داشتم و راه خود را می‌رفتم و یک دفعه یک موتور نمی‌دانم از کجا سر راه من سبز شد!

کری گفت: پس از بازگشت به بوستون برای عمل جراحی، خطوط تلفن امن در اتاق من نصب شد تا همچنان به کار ادامه دهم.کری که در بحبوحه مذاکرات اتمی ایران دچار سانحه شد، گفت که وی هرگز نگفته بود به این روند خوش بین است بلکه گفته بود که "امیدوار" است.

کری تاکید کرد که باز هم به دوچرخه‌سواری خواهد رفت اما با یک تفاوت؛ وی گفت: این بار به جای نگاه کردن به موتور به آنچه مقابلم قرار دارد نگاه می‌کنم.

 

منبع: ایسنا