مجسمه عجیب کلینتون در نیویورک دردسرآفرین شد
گروهی از مخالفان "هیلاری کلینتون" مجسمه‌ای نامتعارف از وی را در مرکز شهر نیویورک نصب کردند که موجب بروز درگیری خیابانی شد.

جنجال مجسمه هیلاری کلینتون

 به نقل از سی‌بی‌اس نیوز؛ گروهی از مخالفان "هیلاری کلینتون،" نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مجسمه‌ای نامتعارف از وی نزدیک یکی از ایستگاه‌های مترو شهر نیویورک نصب کردند که جنجال و درگیری شدیدی میان مردم حاضر در صحنه به راه انداخت.

 

5307627_789.jpg

این دومین بار است که گروهی ناشناس اقدام به ساخت مجسمه‌ای عریان از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نصب آن در محله منهتن می‌کنند. در ماه اوت هم یک هنرمند مجسمه‌‌ای عریان از "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری، در ابعاد واقعی ساخته و در منهتن نصب کرده بود. مجسمه ترامپ نیز حواشی زیادی به دنبال داشت و در نهایت به دست کارگران شهری جمع‌آوری شد.

مردم با مجسمه نامتعارف کلینتون متفاوت با مجسمه ترامپ برخورد کردند. زمانیکه مجسمه عریان ترامپ در شهر نصب شده بود گروهی از اراذل با آن عکس سلفی گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند؛ اما مردم در مواجه با مجسمه کلینتون تلاش کردند آن را پوشانده و هرچه سریعتر از محل دور کنند.

5307628_704.jpg

 

گروهی معترض با نام "ایندیکلاین" در ساخت مجسمه عریان ترامپ نقش داشتند؛ اما هنوز فرد یا گروهی مسئولیت ساخت مجسمه کلینتون را نپذیرفته است. 

کمپین انتخاباتی کلینتون حاضر به اظهار نظر درباره این حادثه نشده است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران