پرسپولیس گسترش را در هم کوبید
پرسپولیس با سه گل از سد گسترش فولاد گذشت و بار دیگر به صدر جدول بازگشت.

پرسپولیس صدرنشین شد

در تنها دیدار باقیمانده از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های گسترش فولاد و پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که پرسپولیس با نتیجه 3-0 توانست پیروز شود.

برای تیم گسترش فولاد در این مسابقه؛ فرناندو دخسوس، دراگان ژارکوویچ، احمدرضا زنده‌روح، یوسف سیدی، رضا خالقی‌فر، آندرانیک تیموریان، حسین ابرقویی، میلاد فخرالدینی، سیدمحسن حسینی، امید جهانبخش و محمد خرم‌الحسینی در میدان حاضر شدند.

پرسپولیس هم با ترکیب؛ علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، شایان مصلح، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، صادق محرمی، وحید امیری، فرشاد احمد‌زاده، گادوین منشا و علی علیپور وارد زمین شد.

دقیقه 20:ارسال امیری از جناح چپ با ضربه سر احمدزاده راهی اوت شد.

دقیقه 28:منشا می‌توانست از روی ضربه کرنر ارسالی از جناح راست گلزنی کند، اما ضربه سر او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 31: ارسال محرمی از جناح راست با ضربه سر هوشمندانه خلیل‌زاده می‌رفت به گل تبدیل شود که در نهایت توپ به تیر دروازه گسترش فولاد برخورد کرد.نیمه دوم

دقیقه 60: همکاری خوب امیری و علیپور در نهایت موقعیت خوبی را در درون محوطه جریمه نصیب منشا کرد اما ضربه سر او از روی دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

دقیقه 71: همکاری خوب طارمی و علیپور در نهایت با پاس در عرض خوب شماره 9 سرخپوشان همراه بود و علیپور قدر این پاس را به خوبی دانست و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه 73: فرشاد احمدزاده در چند رفت‌وبرگشت توپ در محوطه جریمه گسترش فولاد صاحب موقعیت ایده‌آل شد و موفق شد گل دوم سرخپوشان را وارد دروازه تیم تبریزی کند.

دقیقه76: پاس بلند و دقیق مسلمان پشت مدافعان گسترش فولاد به طارمی رسید و این بازیکن با حرکت در عمق و ضربه‌ای محکم دروازه گسترش را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 81: رضا خالقی‌فر با فرار تند و تیز به داخل محوطه جریمه و عبور از بیرانوند نتوانست دروازه خالی پرسپولیس را باز کند.

دقیقه 85: داور به فرشاد احمدزاده کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس با این برد 13 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به پارس جنوبی‌جم به صدر جدول رقابت‌های لیگ برگشت.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir