تساوی جنجالی سپاهان در تبریز؛ شاهکار فولاد در تهران در هفته سیزدهم
هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر با 3 بازی آغاز شد که سپاهان متوقف شد و فولاد خوزستان به برتری رسید

نتایج هفته سیزدهم لیگ برتر ایران

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر امروز با برگزاری 3 دیدار شروع شد. در 3 بازی همزمان که از ساعت 15 آغاز شدند، سپیدرود مقابل حریف شکست خورد، سپاهان به تساوی مقابل ماشین‌سازی رسید و پیکان مقابل فولاد کام‌بک زد.

در رشت تیم فوتبال سپیدرود در حالی که نیاز به برد داشت، یک بر صفر از حریف خودش نفت مسجد سلیمان در نیمه اول عقب افتاد و دیگر نتوانست گل خورده را جبران کند تا کریمی و تیمش بعد از برد شیرین هفته قبل این هفته یک باخت را تجربه کنند.

در تهران تیم فوتبال پیکان که هفته گذشته در جریان یک دیدار معوقه بازی برده را با باخت مقابل پرسپولیس عوض کرد، مقابل فولاد خوزستان به بردی شیرین رسید. تیم مجید جلالی در حالیکه تا دقیقه 85 از حریف یک بر صفر عقب بود، در دقایق پایانی بازی دو بار دروازه حریف را باز کرد و بر خلاف هفته قبل این بار بازی باخته را با برد عوض کرد ولی باز هم گل خورد و بازی دو بر دو مساوی شد. در حالی که بازی می رفت با همین نتیجه تمام شود پریرا گل سوم فولاد را هم زد تا پیکان این بازی خانگی را در نهایت ببازد.

مهم‌ترین اتفاق این هفته اما تا به الان در تبریز رخ داده. جایی که تیم فوتبال ماشین‌سازی با وجود ده نفره شدن در دقیقه 44 مقابل سپاهان، صدرنشین لیگ، تا دقیقه 87 با یک گل از حریف پیش بود تا اینکه شاگردان قلعه‌نویی در آخرین دقایق به بازی برگشتند و اجازه ندادند اولین باخت در کارنامه‌شان ثبت شود. این بازی با حواشی داوری زیادی همراه بود که اعتراض مهاجری و تماشاگران ماشین‌سازی را در پی داشت. در دقیقه 44 بازی داور مسابقه یک اخراج جنجالی داشت که سر و صدای زیادی به پا کرد و تبریزی ها به شدت معترض بودند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir