خطر سپاهان دوباره بیخ گوش پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در جدال خارج از خانه امروز مقابل نساجی مازندران متوقف شد

نساجی ۱-۱ پرسپولیس/ قرمزها در صدر ماندند

در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز تیم های نساجی مازندران و پرسپولیس در ورزشگاه شهید وطنی مازندران به مصاف هم رفتند که در پایان نیمه اول تیم میزبان ۱-۰ برتر میدان بود. بازی در نیمه اول تحت تاثیر بارش شدید باران برگزار می شد و حمله کردن برای هر دو تیم سخت شده بود. با این وجود اما محمد مهدی نظری، مهاجم سابق استقلال که این فصل برای نساجی بازی می کند روی ارسال فرشاد فرجی دروازه بیرانوند را باز کرد تا نیمه اول با برتری نساجی به پایان برسد.

در نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ با به زمین آوردن مهدی ترابی به جای بشار رسن ترکیب تیمش را هجومی تر کرد تا به دنبال جبران گل خورده باشد. در حالیکه نساجی عقب نشینی کرده بود و حملات پرسپولیس زیاد شده بودند، سرانجام روی پاس علی علیپور دروازه نساجی توسط سروش رفیعی باز و کار به تساوی کشیده شد. در ادامه تیم میزبان حمله چندان خطرناکی روی دروازه پرسپولیس نداشت و در مقابل مهدی ترابی با تک به تکی که از دست داد بهترین موقعیت پرسپولیس در دقایق رو به پایان را خراب کرد تا کار دو تیم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسیده باشد.

 در جدال همزمان هم تیم فوتبال سپاهان با تک گل کی روش استنلی موفق به شکست پارس جنوبی جم شد.

سپاهانی ها با این برد ۴۱ امتیازی شدند و دوباره خطری جدی برای پرسپولیس صدرنشین و ۴۲ امتیازی هستند. ضمن اینکه زردهای اصفهان یک بازی کمتر از پرسپولیس دارند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir