تساوی سپاهان و پرسپولیس در دیدار جنجالی
حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر بین پرسپولیس و سپاهان برنده نداشت

تساوی سپاهان و پرسپولیس

در ادامه هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم های پرسپولیس و سپاهان که از اصلی ترین مدعیان قهرمانی در لیگ امسال به حساب می‌آیند، حساس‌ترین بازی هفته را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار پر تنش در نهایت با نتیجه تساوی ۰-۰ خاتمه یافت.

این دیدار که با حضور بیش از ۸۰ هزار هوادار پرسپولیسی برگزار می شد، نیمه اول جذاب و سریعی را به خود دید. بازی علی رغم جذابیت و سرعت بالایی که داشت چندان پر موقعیت نبود و پرسپولیس فقط یک بار با نفوذ مهدی ترابی از سمت چپ توانست به دروازه سپاهان نزدیک شود که آن هم در نهایت برای سرخ پوشان به جایی نرسید. شاگردان قلعه نویی هم روی چند ارسال بلند توانستند روی دروازه بیرانوند خطرآفرین شوند اما در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یافت .

در نیمه دوم بازی خشن تر دنبال شد و درگیری بازیکنان در زمین افزایش یافت.با این حال باز هم تلاش دو تیم برای رسیدن به دروازه همدیگر چندان موفقیت آمیز نبود و در نیمه دوم هم بازی موقعیت های چندانی به خود ندید. حتی ورود سیامک نعمتی برای پرسپولیس و علی قربانی برای سپاهان هم نتوانست یخ گل زنی در این بازی را آب کند تا جدال تیم های اول و سوم جدول که می توانست نقش تعیین کننده ای در قهرمان لیگ داشته باشد با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یابد.

با این تساوی پرسپولیس با ۵۶ امتیاز در صدر باقی ماند و سپاهان هم با ۵۱ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به استقلال ۵۰ امتیازی، به رده دوم جدول رسید.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir