آب پاکی روی دست مدافع ایرانی؛ پیشنهادی نیست
ترابزون اسپور در سومین هفته از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به اولین برد فصلش دست پیدا کرد، اما مجید حسینی مدافع ملی‌پوش ایرانی این تیم مثل بازی‌های قبل نامش در لیست هجده نفره باشگاه نبود

نام مجید حسینی در لیست هجده نفره باشگاه نیست

موضوعی که با توجه به اخباری که پیش از این در مورد پیشنهاد باشگاه‌هایی چون سامپدوریا و پورتو شنیده می‌شد، گمانه‌زنی‌هایی را درباره جدایی قریب‌الوقوع حسینی از ترابزون به وجود آورده بود اما مهمت ییگیت آلپ معاون ورزشی باشگاه ترابزون در آخرین گفت‌وگویی که انجام داده این موضوع را رد کرده است. او در این رابطه گفت: «ما قصد فروش مجید حسینی را نداریم و او در حال حاضر هیچ پیشنهادی ندارد. سعی می‌کنیم بهترین عملکرد و کارآیی را از او بگیریم.»

در روزهای گذشته احمدآقا اوغلو رئیس باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرده بود یک باشگاه هلندی و پورتو در حال مذاکره با مجید حسینی هستند اما آنچه معاون باشگاه می‌گوید این است که باشگاه‌های خواهان مدافع ایرانی هنوز هیچ مذاکره رسمی را با ترابزون نداشته‌اند.

مجید حسینی تا الان با وجود اینکه با ترابزون اسپور تمرین می‌کند اما در لیست هجده نفره قرار نگرفته است و اینها می‌تواند نشانه جدایی باشد اما حرف‌های معاون باشگاه کمی ماجرا را ابهام‌آمیز می‌کند. باید ببینیم در نهایت چه سرنوشتی در انتظار مدافع ایرانی و 24 ساله ترابزون اسپور خواهد بود.

گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: روزنامه ایران ورزشی