برد ارزشمند پرسپولیس به یاد مهرداد میناوند
پرسپولیس در آخرین لحظات دیدار با ماشین سازی تبریز موفق به کسب پیروزی شد

هفته سیزدهم لیگ برتر: پرسپولیس 2-1 ماشین‌سازی

در ادامه هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، مقابل تیم قعرنشین جدول یعنی ماشین سازی تبریز با نتیجه 2-1 به برتری رسید.

در این مسابقه که همه چیز تحت تاثیر درگذشت تلخ مهرداد میناوند بود و پرسپولیسی ها یکدست مشکی پوش بودند و روی سکوها هم یاد میناوند گرامی داشته شد بود، شاگردان یحیی گل محمدی بازی را بهتر آغاز کردند و مالک توپ و میدان بودند. این برتری درنهایت در دقیقه 25 به ثمر نشست و روی پاس میلاد سرلک به دهانه دروازه، وحید امیری توانست پرسپولیس مشکی پوش را به یک گل پیش بیندازد تا نیمه اول هم با همین یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم هم پرسپولیس می توانست اختلاف را افزایش دهد اما هوشیاری دروازه بان ماشین سازی مانع این اتفاق شد تا این که در دقیقه 83 خطا روی محمدامین اسدی،مهاجم تیم ماشین سازی در محوطه تیم پرسپولیس خطا اعلام شد تا پیمان بابایی از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی بکشاند.

این اما پایان این جدال زیبا و پرهیجان نبود و در دقیقه 93 احمد نوراللهی توانست فرصتی که در مقابل دروازه ماشین سازی نصیبش شد را وارد دروازه کند تا پرسپولیس به یک برد مهم دیگر در لیگ برتر دست یابد.

با این پیروزی، پرسپولیس با 18 امتیاز به رده ششم جدول رسید و ماشین سازی هم با 4 امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir