صدرنشینی استقلال با سوپرگل مقابل فولاد خوزستان
تیم فوتبال استقلال موفق شد با یک گل فولاد خوزستان را شکست دهد

به رنگ آبی با طعم انتقام

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، تیم های استقلال و فولاد خوزستان از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان آبی ها با یک گل به برتری رسیدند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، جعفر سلمانی، امیر حسین حسین‌زاده، آرمان رمضانی، کوین یامگا و رودی ژستد

ترکیب فولاد: احسان مرادیان، صالح حردانی، مهران موسوی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، میلاد بدرقه، پاتوسی، ساسان انصاری، وحید حیدریه، سینا شاه عباسی و شیمبا

نیمه اول:

دقیقه ۱۱: اولین موقعیت خطرناک بازی، با ارسال خوب و مهدی پور به روی دروازه ایجاد شد که توپ، پشت نقطه پنالتی فرود آمد و حسین زاده به راحتی با ضربه سر خطرناک توپ را راهی دروازه کرد اما توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: لوسیانو پریرا با دریافت یک پاس خوب درون محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن را در مصافی تک به تک، حسینی به زیبایی مهار کرد. در ادامه استقلالی ها به سرعت صاحب موقعیت شدند تا پاسخ حریف را بدهند. مهدی پور با ارسال توپ به روی دروازه آرمان رمضانی را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰:  مهدی مهدی پور که در این بازی پایه گذار چند حمله استقلال بود، یک حمله دیگر را طراحی کرد، ارسال او با ضربه سر یزدانی به یامگا رسید اما او سایه توپ را زد تا یک موقعیت مناسب را از دست بدهد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۷: نیمه دوم بازی تا این دقیقه موقعیت خاصی نداشت و سرد دنبال شد اما مهدی مهدی پور که در این بازی بارها با ارسال هایش برای استقلال موقعیت ساخت، با یک ضربه زیبا از پشت محوطه جریمه و فاصله ای نسبتا دور یک گل زیبا را به ثمر رساند تا یخ بازی آب شود و استقلال جلو بیفتد.

دقیقه ۷۰: آیاندا پاتوسی با یک ضربه آزاد توپ را به دهانه دروازه فرستاد که دفع ناقص حسینی، باعث شد تا توپ در محوطه شش قدم جلوی پای حمید بوحمدان بیفتد اما بازیکن تیم مهمان قدر این موقعیت خوب را ندانست تا جدی ترین موقعیت شاگردان نکونام برای زدن گل تساوی از دست برود.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir