همسران و نامزدهای بازیکنان جدید لیگ برتر انگلیس + تصاویر
با توجه به موج عظیمی از ستاره هایی که همراه با بازیکنان فوتبال به انگلیس آمده اند، در ادامه به معرفی برخی از این ستاره ها می پردازیم.

بسیاری از همسران و نامزدهای بازیکنان این فصل، افرادی هستند که در شغل یا رشته خود ستاره هستند. مانند آنا ایوانویچ(Ana Ivanovic) تنیسور شماره یک زنان جهان که نامزد باستین شواین اشتایگر(Bastian Schweinsteiger) است. اشتایگری که برای این فصل با منچستریونایتد(Manchester United) قرارداد امضا کرده است.  
بازهم در یونایتد می توان به مورگان اشنایدر(Morgan Schneiderlin) نامزد دخیا(de Gea) اشاره کرد که بخش عمده ای از شهرت خود را مدیون حضور در مسابقات یوروویژن است. با توجه به موج عظیمی از ستاره هایی که همراه با بازیکنان فوتبال به انگلیس آمده اند، در ادامه به معرفی برخی از این ستاره ها پرداخته می شود.

آنا ایوانویچ (باستین شواین اشتایگر- منچستریونایتد)

یکی از نام های بزرگی که این فصل در اولترافورد قرار گرفته نیز ورزشکار است. ایوانویچ 27 ساله که بخش عمده ای از زمانش را در مسابقات تنیس زنان جهان سپری می کند، بازگشت به عرصه های قهرمانی را هدف گذاری کرده است. او اخیراً با باستین شواین اشتایگر نامزد کرده است. اشتایگر در این فصل به یونایتد پیوست.

آنا ایوانویچ و باستین شواین اشتایگرآنا ایوانویچ و باستین شواین اشتایگر
آنا ایوانویچآنا ایوانویچ

ابی کراوچ (پیتر کراوچ- استوک)

یکی از درخشان ترین چهره هایی که در میان زنان تیم های انگلیسی دیده می شود ابی کراوچ(ABBEY CROUCH) نامزد پیتر کراوچ(PETER CROUCH) است. این دو در سال 2009 نامزد کردند و در سال 2011 دارای فرزند شدند. ابی کلانسی(Abbey Clancy) یکی از برترین مدل های جهان به شمار می آید.

ابی کراوچ و پیتر کراوچابی کراوچ و پیتر کراوچ

ادورن (دیود دخیا- منچستریونایتد)

بازهم گزینه ای در منچستریونایتد. ادورن گارسیال آلمارگو(Edurne García Almagro) مجری تلویزیونی و بازیگر، نامزد دیوید دخیای(DAVID DE GEA) اسپانیایی، دروازه بان منچستریونایتد است. او که در مسابقات یوروویژن 2015 مجری بود، در این مسابقات به شهرت قابل توجهی دست یافت.

ادورن و دیود دخیاادورن و دیود دخیا
ادورنادورن

ویکی وارگا (گراتزیانو پله- ساوتهمپتون)

ویکی وارگا(Viky Varga) مدل مجارستانی و گراتزیانو پله(Graziano Pelle) گلزن ساوتهمپتون(Southampton) از چهره های درخشان و فعال اینستاگرام هستند. این زوج دو سال است که با هم آشنا شده اند.

ویکی وارگاویکی وارگا
ویکی وارگا و پلهویکی وارگا و پله

کندی رائه فلور (دیلی بلیند- منچستریونایتد)

کندی رائه فلور(Candy Rae Fleur) رقصنده آلمانی نامزد دیلی بلیند(Daley Blind) بازیکن منچستریونایتد است. البته به نظر می رسد وی تمایل ندارد به خاطر نامزدش مشهور شود.

کندی رائه فلور و دیلی بلیندکندی رائه فلور و دیلی بلیند
کندی رائه فلورکندی رائه فلور

راداک روسیچکی (توماس روسیچکی- آرسنال)

توماس روسیچکی(Tomas Rosicky) بازیکن تیم ملی جمهوری چک سال گذشته با نامزدش رادک کوکورووا(Radka Kocurova) ازدواج کرد. او در سال 2002 عنوان برترین دختر سال را در چک از آن خود ساخت. این زوج هم اکنون یک پسر دارند.

راداک روسیچکی و توماس روسیچکیراداک روسیچکی و توماس روسیچکی
راداک روسیچکیراداک روسیچکی

لورنا برنال (مایکل آرتتا- آرسنال)

همسر مایکل آرتتا(Mikel Arteta) هافبک آرسنال(Arsenal)، لورنا برنال(Lorena Bernal) است که در آرژانتین به دنیا آمده و در سال 1999 عنوان دختر برتر اسپانیا را به دست آورد. پس از آن وی در مسابقات برترین دختر جهان شرکت کرد و در میان 10 رتبه برتر قرار گرفت. پس از آن نیز وارد کار مدلینگ و بازیگری شد. لورنا و مایکل سه فرزند دارند.

آرتتا و لورنا برنالآرتتا و لورنا برنال
لورنا برناللورنا برنال

آمرا سیلادزیچ (ادین ژکو- منچسترسیتی)

ستاره بعدی از میان همسران و نامزدهای بازیکنان لیگ برتر جزیره، آمرا سیلادزیچ(Amra Silajdzic) مدل و بازیگر بوسنیایی است که با ادین ژکو(Edin Dzeko) گلزن منچسترسیتی(Manchester City) ازدواج کرده و از او یک دختر دارد. آنها در سال 2012 با هم آشنا شدند.


آمرا سیلادزیچ و ژکوآمرا سیلادزیچ و ژکو



تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ