جرارد و خانواده اش در دیزنی لند + عکس
دخترهای جرارد از زیبایی ها و جذابیت شهر جادویی دیزنی لند لذت بردند.

ممکن است استیون جرارد(Steven Gerrard) معتقد باشد که مراسم خداحافظی مناسبی برای پایان حضور او در لیورپول(Liverpool) برگزار نشد، اما وی با حضور در تیم لس آنجلس گلکسی(LA Galaxy) توانست رویاهای خانواده اش را به واقعیت تبدیل کند.

جرارد زمانی که به همراه همسرش الکس کوران(Alex Curran) و سه دخترشان به دیزنی لند رفته بودند، در حالی که خوشحالی و شادی در چهره های شان موج می زد، سوژه عکاسان قرار گرفتند؛ به نظر می رسد کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس در حال تطابق پیدا کردن با شیوه زندگی آمریکایی است.

دخترهای جرارد یعنی لی لی اِلا(Lilly-Ella)، لکسی(Lexie) و لوردس(Lourdes) از زیبایی ها و جذابیت شهر جادویی دیزنی لند لذت بردند، احتمالاً جرارد و فرزندانش وقت زیادی را برای مقایسه دیزنی لند و پارک شهر خود صرف کردند.

عکس جرارد و خانواده اش در دیزنی لندعکس جرارد و خانواده اش در دیزنی لند

اسطوره لیورپول بیش از 100 هزار پوند در اوایل سال جاری برای ساخت بخشی ماجراجویانه در باغ خانه جدیدش هزینه کرد تا فرزندانش از این فضا لذت ببرند. این روزها، جرارد بیشتر وقتش را در بورلی هیلز می گذراند اما پس از پایان فصل می تواند با بازگشت به انگلستان از خانه سه میلیون پوندی و 5 خوابه اش در لیورپول نیز لذت ببرد.

عکس نقشه باغ خانه جراردعکس نقشه باغ خانه جرارد

وی 10 هزار پوند هزینه کرده است تا در این خانه، یک خانه چوبی بسیار بزرگ، چمن خصوصی و 2000 درخت بر پا کند و به این ترتیب دخترهایش را خوشحال کند.


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ