پیکه و همسرش در کنسرت + عکس
جرارد پیکه به همراه همسرش شکیرا در کنسرت U2 حضور یافتند.

جرارد پیکه(Gerard Piqué) و همسرش شکیرا(Shakira) در بارسلونا به تماشای اجرای اسطوره راک ایرلندی پرداختند؛ پس از آن نیز عکسی سلفی را که در کنار هم گرفته بودند، در اینستاگرام منتشر کردند.

شکیرا و پیکه در کنسرتعکس سلفی شکیرا و پیکه در کنسرت

در این عکس به نظر می رسد که زوج جوان در حال لذت بردن از کنسرت هستند؛ شکیرا در توضیح عکس شان نوشته است: «در کنسرت عالی U2»

کنسرت U2کنسرت U2

پیکه آخر هفته سختی را در بارسلونا(Barcelona) پشت سر گذاشت، تیم آنها در این هفته پس از باخت در مقابل سویا(Sevilla)، سومین شکست فصلش را تجربه کرد. علی رغم این مشکلات حرفه ای، پیکه ناراضی به نظر نمی رسد و احساس خوبی نسبت به زندگی اش دارد. وی در مصاحبه با یک نشریه ورزشی گفته است: «در حال حاضر نمی توانم هیچ چیز بدی درباره زندگی ام بگویم. زمانی که تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2010 به قهرمانی رسید، لحظات بسیار شیرینی را تجربه کردم. اما در سال 2015، من دو فرزند دارم و از وجود آنها لذت می برم. من واقعاً واقعاً خوشحالم».

پیکه ادامه داد: «می دانم که پنج تا شش سال دیگر دارم و این زمان زیادی نیست. من سنم زیاد شده و باید از هر سال لذت ببرم. یک روز همه چیز تمام خواهد شد بنابراین روی کارم متمرکز خواهم شد».


تهیه و تدوین: گروه ورزشی سیمرغ
seemorgh.com/sport
اختصاصی سیمرغ