بنر حماسه‌ساز ناشناس ملبورن برای درگذشت هادی نوروزی + عکس
حماسه‌ساز ناشناس ملبورن برای نوروزی گل کاشت. لیدری که پس از دیدار با استرالیا دیگر صدایش به گوش نرسید.

رحمت مرزبان یکی از معدود لیدرهای حاضر تیم ملی در دیدار تاریخی مقابل استرالیا بود. مرزبان حماسه ملبورن را از نزدیک حس کرد. میزان حساسیت آقا رحمت در این دیدار به اندازه‌ای زیاد بود که در بازگشت به ایران حادثه‌ای تلخ برایش رخ داد. لیدری که با گل خداداد خستگی سفر به ملبورن و تشویق‌های آن جا را به دست فراموش سپرده بود، صبح پس از این دیدار به ایران رسید، از خواب بلند شد، اما این بار بدون حنجره. رحمت مرزبان پس از این دیدار حنجره‌اش را از دست داد. حفره‌ای در گلویش ایجاد شد که دلیل آن فریادهای زیاد بود. اما خیلی زود هم مانند همه «پهلوانان زنده» فراموش شد.

آقا رحمت که دیگر نمی‌توانست لیدری کند و در تامین مخارج زندگی به مشکل خورد. او پس از سال‌ها دکه‌ای در شهرش زد که سیگار و خرت‌وپرت می‌فروخت. پس از سال‌ها با همت مسئولین، برق را هم به دکه‌اش هدیه دادند. ولی همچنان در تامین هزینه عمل گلویش ناکام مانده.

کمتر از پنح میلیون هزینه بازگرداندن صدا به حنجره او است. ولی پولی در دست ندارد. به خصوص حالا که فرزندانش هم دانشجو شده‌اند. حالا لیدر سابق تیم ملی باز هم مرام خودش را نشان می‌دهد. او حالا با بنری برای نوروزی، میزبان مشتریانش است.

عکس بنر حماسه‌ساز ناشناس ملبورن برای درگذشت هادی نوروزیعکس بنر حماسه‌ساز ناشناس ملبورن برای درگذشت هادی نوروزی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir