اعتراض پژمان بازغی به فحاشی ها + عکس
پژمان بازغی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «من از سام عزیزم و خانواده محترمش دلجویی می کنم و عذرخواهی.»

اعتراض پژمان بازغی:

پس از نوآوری تلویزیون در دعوت از هنرمندان برای پخش زنده دربی 82، حالا گویا کری خوانی های آنها روی آنتن زنده تلویزیون دردسرساز شده است. صفحه اجتماعی کامبیز دیرباز و سام درخشانی هدف اصلی آماج این حملات بوده اند که استقلالی ها در صفحه اولی و پرسپولیسی ها نسبت به دومی به فحاشی و الفاظ رکیک پرداختند.

 هر چند امیرعلی دانایی، مهران غفوریان و سیاوش خیرابی هم در این برنامه شرکت داشتند ولی اصل کل کل ها بین دیرباز و درخشانی انجام شد و نتیجه هم کلی ناسزا و بد و بیراه در صفحه اجتماعی شان.

پژمان بازغی که در اواخر برنامه روی آنتن رفت و به نفع تیم محبوبش پرسپولیس کری خواند، حالا به این فحاشی ها معترض است و می گوید چرا کاری کردید که دیرباز صفحه اش را خالی کند از مطالبش و صفحه درخشانی پر باشد از فحش های رکیک.

بازغی نوشت: «سلام، به نظرم در کشوری زندگی می کنیم که الگوی ما حیدر کرار علی است، و همه اون داستان جنگ خیبر و کظم غیظ رو بارها و بارها شنیدیم. در کشوری زندگی می کنیم که الگوی ما تختی است، اما چقدر پایبند به الگوها و اسطوره هایمان هستیم.

در یک بازی فوتبال که بین تیم های محبوب مان بود، برای هیجان بیشتر، دوستانم میهمان خانه های شما بودند و من متاسفانه به دلیل سفر کاری نتوانستم حاضر باشم و از طریق تلفن همراهتان شدم، اما حاشیه های این ملاقات با شما، باعث شد تا کامبیز دیرباز صفحه خود را پاک کند و صفحه دوست عزیزم سام درخشانی مورد حمله و فحاشی قرار بگیرد.

این رفتارها شایسته ما نیست. مطمئنم که هیچ کدام از ما دوست نداریم اینچنین حریم شخصیمان آلوده شود. ما برای شما و با شما احساساتمان را تقسیم می کنیم. بگذارید این همنشینی ادامه دار باشد. من از سام عزیزم و خانواده محترمش دلجویی می کنم و عذرخواهی. دوستان دل شکستن هنر نیست. من، سام و کامبیز فارغ از تمام رنگ ها، هنوز هم با هم همان مثلث دوستی هستیم.»

عکس اعتراض پژمان بازغی به فحاشی هاعکس اعتراض پژمان بازغی به فحاشی ها



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir