عصبانیت بازیکن سابق پرسپولیس از انتشار علت مرگ اولادی + عکس
بازیکن سابق پرسپولیس نوشت: به پدر بیمار مهرداد اولادی، به مادر داغدارش، به آنهایی که دوستش داشتند، به آنهایی که با گل هایش از خوشحالی پرواز کرده اند، به هیچ کدام فکر نکنید.

عصبانیت جواد کاظمیان از انتشار علت مرگ مهرداد اولادی:

جواد کاظمیان در صفحه اجتماعی خود به کسانی که خبر درگذشت مهرداد اولادی را دست به دست می چرخانند تاخت. وی در این مسیر خبرنگاران را هم مقصر می داند. متن پیامی که کاظمیان در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده بدین شرح است:

«اسلام برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیت مومنان اهمیت زیادی قائل است تا آنجا که حق تعالی در قرآن کریم می فرماید: کسی را که خداوند مدافع اوست چگونه انسان به خود اجازه می دهد که پرده از رازش بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد و بی دلیل به او تهمت روا دارد و آبروی او را بریزد و به حیثیتش صدمه برساند. (سوره حج آیه 38)

خبر را پخش کنید، برای لایک ها و کامنت های بیشتر، برای بالارفتن دنبال کننده ها همه جا جار بزنید که علت مرگ جوان مردم چه بوده و اصلا به حال بازماندگانش فکر نکنید، به پدر بیمارش، به مادر داغدارش، به آنهایی که دوستش داشتند، به آنهایی که با گل هایش از خوشحالی پرواز کرده اند، به هیچ کدام فکر نکنید...

شما کار خودتان را بکنید، از صفحات مختلف بیرون بیایید و فقط در مورد مرگ مهرداد اولادی نظریه بدهید و حکم هایتان را صادر کنید، عجله کنید، ممکن است از قافله عقب بمانید.

رسانه های ورزشی انصافا در حق مهرداد لطف داشتند ولی فقط خواستم از آن خبرنگارانی که هر هفته در کنفرانس های خبری علت مرگ مهرداد را می پرسیدند و خواستار دریافت پاسخ بودند تشکر کنم. خیالتان راحت، مشکلات حل شد، فقط علت رفتن مهرداد گفته نشده بود که گفته شد.

یک تشکر هم بدهکارم به بخش های خبری که پشت سر هم علت رفتن مهرداد را گفتند. دستتون دردنکنه. خوب به مادر پیرش تسلی خاطر گفتید. به پدر دل شکسته اش. خوب آبروداری کردید.

ای خدا خودت به داد دل این خانواده دل شکسته برس. فقط خودت. به بنده ات رحم نکردند. از بنده ات چیزی نمی خوام فقط خودت خدا...»

عکس پیام کاظمیان در صفحه اجتماعیعکس پیام کاظمیان در صفحه اجتماعی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir