کاپ لیگ برتر در دستان مجید اخشابی + عکس
مجید اخشابی اعلام کرد: «کاملا آماده، منتظر و حتی مطمئن بودم که یک شب بیاد ماندنی و تکرار نشدنی را در کنار مردم عزیز، بازیکنان غیرتمند و زحمتکش اهوازی سپری خواهم کرد اما...»

کاپ قهرمانی لیگ برتر در دستان خواننده مشهور:

مجید اخشابی که برای برگزاری جشن قهرمانی استقلال خوزستان به اهواز دعوت شده بود، با تصمیم مسئولان این جشن را بدون حضور مردم خونگرم این خطه کشور عزیزمان اجرا کرد و در این خصوص سربسته گلایه ای را هم مطرح کرد. وی با انتشار تصویری مربوط به این جشن در کنار عبدالله ویسی در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«با جام قهرمانی وزین و افتخار آمیز و مرد موفق و مهربان فوتبال این روزهای کشور جناب عبدالله ویسی. قرار بود عصر یکشنبه گذشته جشن پیروزی تیم پیروز و قهرمان در اهواز با حضور جمع کثیری از خوزستانی های خونگرم و دوست داشتنی در کنار کارون زیبا برگزار شود.

کاملا آماده، منتظر و حتی مطمئن بودم که یک شب بیاد ماندنی و تکرار نشدنی را در کنار مردم عزیز، بازیکنان غیرتمند و زحمتکش، مسئولین تلاشگر شهر و شهرداری و باشگاه و خلاصه خیلی از دست اندرکاران با شادی و اشتیاق فراوان سپری خواهم کرد ولی به دلایل متعددی تصمیم مسئولین بر این شد که جشن به صورت همگانی برگزار نشده و در اشل کوچک تری به انجام برسد.

در هر صورت اگر چه جای مردم خالی بود ولی شب بسیار خوبی بود. شادی پیروزی همیشه دیدنی و شکر آورست... به نوبه خودم به همه خوزستانی های عزیز و خوش قلب تبریک عرض می کنم همچنین مردانی که این شادی را به مردمشان و بلکه مردم ایران هدیه دادند. امیدوارم به زودی زود همه تیم های محبوب کشور بتوانند دل هواداران وفادارشان را شاد کنند و البته مطمئنم این نوبت به همه می رسد.

یقینا ورزش بهانه ایست برای سلامتی، شادی، با هم بودن، دوست داشتن و احترام به یکدیگر و نهایتا تمرین تلاش برای رسیدن به هدف های بزرگ زندگی در سایه وحدت و همدلی گروهی و جمعی وگرنه صرف توجه به برد و باخت برمی گردد به بازی ها و تفکرات دوران کودکی... انشالله آخر هفته دلپذیری داشته باشید.»

عکس کاپ لیگ برتر در دستان مجید اخشابیعکس کاپ لیگ برتر در دستان مجید اخشابی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir