علی پروین و ناصر ملک مطیعی در مراسم افطاری تاجر سرشناس + عکس
مراسم افطاری یکی از تجار سرشناس تهرانی در باغی در ابتدای جاده کرج با حضور کلی ستاره سینما و فوتبال برگزار شد.

افطاری پولدارهای تهران با حضور پروین، قلعه نویی و ملک مطیعی:

احمد یوسفی یکی تجار سرشناس تهران که از قدیم در کنار پرسپولیس بوده، مراسم افطار امسالش را در باغی در ابتدای جاده چالوس گرفت و تقریبا بسیاری از ستاره های قدیمی و هم سن و سالش در هنر و فوتبال را هم دعوت کرده بود. علی پروین، ناصر ملک مطیعی، پوری بنایی، امیر قلعه نویی در کنار چهره های دیگری چون رویانیان و هدایتی و عباس انصاری فرد از دیگر مهمانان سرشناس این مراسم افطار بودند.

مالک برج های افرا و خیلی دیگر از تجار سرشناس تهران هم در این افطاری حضور داشتند. علی پروین طبق معمول قطب فوتبالی ها بود و همه دور او نشسته بودند. عباس انصاری فرد از ماجرای شکایتی که اخیرا برایش مشکل ساخته بود می گفت، محمد رویانیان سعی می کرد از این بگوید که چطور سامانه هوادارای راه افتاده برای استقلال و پرسپولیس، درآمدزایی می کند و این تیم ها به حقوق واقعی شان نمی رسند.

هدایتی هم مدام از این می گفت که برای پرسپولیس چه بازیکنی خریده، برای تیم ملی چه پول هایی می خواهد بدهد و کلی از این حرف هایی که وزیر ورزش هر باری می شنودشان، ناراحت می شود.

پوری بنایی هنرپیشه قدیمی هم در این مراسم با علی پروین و ناصر ملک مطیعی، دقایقی همکلام شد. علی پروین در دیدار با امیر قلعه نویی هم از او درباره تیمش پرسید. از خریدهایش و از گرانی فوتبال نالید و البته به قلعه نویی گفت:«تیم سال قبل تراکتور خیلی خوب بود و باید قهرمان می شد، امسال تیم برای قهرمانی بستی یا نه؟»

این مراسم یکی از افطاری های پر سر و صدایی است که در تهران گرفته می شود و گردش مالی آدم هایی که آنجا بودند، هزاران میلیاردی می شد!

عکس علی پروین و ناصر ملک مطیعی در مراسم افطاریعکس علی پروین و ناصر ملک مطیعی در مراسم افطاری



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:khabaronline.ir