عجیب‌ترین تفاوت علی کریمی و علی دایی + عکس
اگر دایی و كریمی را به لحاظ شخصیتی دو كاراكتر كاملا دور از هم تصور كنیم، جالب است كه این تفاوت در فاز شوخی كردن هم خودش را نشان می‌دهد.

تفاوت علی کریمی و علی دایی:

به نظر می‌رسد همانطور كه هواداران فوتبال به علی كریمی علاقه‌مند هستند، جادوگر بین همبازیانش هم محبوبیت ویژه‌ای دارد. جمعه‌شب در حاشیه مسابقه جام ستارگان، تصاویری از شوخی‌های دستی سنگین كریم باقری و مهدی هاشمی‌نسب با كریمی منتشر شد. ابتدا شماره شش سابق تیم ملی با لگد پای كریمی را هدف گرفت و پس از آن نوبت به یاغی دهه هفتاد فوتبال ایران رسید تا گردن جادوگر را فشار بدهد و كار ناتمام آقا كریم را تمام كند.

این البته اولین بار نیست كه كریمی در معرض این قبیل محبت‌های فیزیكی قرار می‌گیرد! شاید بارزترین نمونه از چنین شوخی‌هایی، مربوط به ملاقات او با احمدرضا عابدزاده در جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی باشد؛ جایی كه عقاب دست او را محكم گرفت و پیچاند و آنقدر رها نكرد تا داد جادوگر درآمد.

اگر دایی و كریمی را به لحاظ شخصیتی دو كاراكتر كاملا دور از هم تصور كنیم، جالب است كه این تفاوت در فاز شوخی كردن هم خودش را نشان می‌دهد. حتما می‌دانید علی دایی همیشه علاقه دارد فرد شوخی‌كننده باشد. او بلافاصله بعد از ملاقات با بسیاری از دوستانش در دنیای فوتبال، لپ آنها را می‌كشد تا به این شكل صمیمیتش را نشان بدهد.

در نقطه مقابل واضح است كه تقریبا هیچكس جرات شوخی دستی با دایی را ندارد. از آن طرف اما علی كریمی به آسانی اجازه می‌دهد دوستانش با او شوخی كنند؛ قاعده‌ای كه حتی شامل برخی از ستاره‌های تیم رقیب هم می‌شود! شاید همین كنش و واكنش‌های ناخودآگاه هم از نظر روانشناسان بار معنایی خاصی داشته باشد و آنها بتوانند با توجه به آن، شخصیت افراد را مورد تحلیل و تفسیر قرار بدهند.

هرچه هست اما به نظر می‌رسد دنیای جادوگر و شهریار آنقدر دور از هم باشد كه آنها حالا حالاها نتوانند به یك نقطه مشترك برسند و در یك ظرف جمع شوند.

عکس تفاوت علی کریمی و علی داییعکس تفاوت علی کریمی و علی دایی



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:jamnews.ir