تصاویر کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسه
به دنبال عملکرد نسبتا ضعیف سرنا ویلیامز در مسابقات اخیر حالا به جای میادین مسابقه باید سرنا را روی استیج و در حال رقص یا خوانندگی ببینیم.

کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسه:

سرنا ویلیامز(Serena Williams) و بیانسه(Beyoncé) دوستان بسیار صمیمی و قدیمی هستند. سرنا تنیسور محبوب، مشهور و پرطرفدار آمریکایی و بیانسه خواننده، ترانه‌سرا و هنرپیشه آمریکایی است.

سرنا مدت زمان زیادی است که با افت عملکرد در میادین مسابقه مواجه است و همین مسئله منجر به سقوط او به جایگاه دوم رنکینگ جهانی تنیس زنان شده است. تا جایی که بسیاری سال ۲۰۱۶ را پایان دوران حرفه ای سرنا ویلیامز خوانده‌اند. البته این تنیسور ۳۵ ساله اعلام کرده به دلیل درمان آسیب دیدگی کتف و با صلاحدید پزشک مدتی در مسابقات حضور نخواهد داشت.

وقتی خبرنگار ESPN با حالت کنایه به او گفت، گویا سال ۲۰۱۶ پایان سرنا ویلیامز خواهد بود، این تنیسور بزرگ و پرآوازه پاسخ داد: اصلا اینطور نیست من خسته نشده‌ام وگرنه سراغ کار دیگری می‌رفتم. اما باید بگوییم او سراغ کار دیگری رفته. مدارک آن هم موجود است. حالا به جای میادین مسابقه باید سرنا را روی استیج و در حال رقص یا خوانندگی ببینیم.

بیانسه در آخرین کنسرتی که روی استیج اجرا کرد از سرنا دعوت کرد تا با هم برنامه اجرا کنند. البته این مسئله از پیش برنامه ریزی شده بود و  اجرای مشترک این دو با استقبال زیادی هم روبرو شد. گویا سرنا که جذابیت او زبانزد خاص و عام شده از تنیس دست کشیده و قصد دارد خواننده شود.

تصاویری از اجرای دو نفره بیانسه و سرنا ویلیامز:

کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسهکنسرت سرنا ویلیامز و بیانسه
عکس کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسهعکس کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسه
تصاویر کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسهتصاویر کنسرت سرنا ویلیامز و بیانسه



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:varzeshebanovan.com