ترکیب استقلال برای دربی با پرسپولیس
با قطعی شدن برگزاری دربی دوستانه در آلمان حالا سرمربی استقلال کار بسیار سختی برای انتخاب ترکیب اصلی تیم خود دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پرسپولس

علیرضا منصوریان با خرید ستاره های پرتعداد ار نظر بازیکن تیم فوق العاده ای را آماده شرکت در بازی ها کرده است و این کار او را برای انتخاب ترکیب اصلی سخت می کند.
به عنوان مثال استقلال در پست هافبک وسط 8 بازیکن طراز اول دارد و البته این تیم در پست دفاع وسط هم 4 بازیکن درجه یک دارد که این کار منصوریان برای ترکیب اصلی سخت می کند.


دروزاه بان

اگر اتفاق خاصی نیفتد مهدی رحمتی در بازی دربی در درون دروزاه استقلال قرار می گیرد و تلاش می کند تعداد کلین شیت های خود را در این بازی بالا ببرد.


دفاع

بی تردید جذاب ترین اتفاق برای خط دفاع استقلال حضور پژمان منتظری بعد از 4 سال دوری است و به احتمال فراوان برای این بازی مجید حسینی زوج او را تشکیل می دهد. همچنین میلاد زکی پور و وریا غفوری هم مدافعان راست و چپ استقلال خواهند بود.


خط هافبک

با توجه به این که استقلالی به اردوی تیم امید اضافه نشده اند به احتمال فراوان امید نورافکن برای فصل جدید زوج روزبه چشمی را در پست هافبک دفاعی تشکیل خواهد داد و داریوش شجاعیان، حسن بیت سعید و جابر انصاری هافبک های هجومی آبی ها خواهند بود.


مهاجم

سرمربی استقلال برای دربی تصمیم دارد از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند و با این شرایط به احتمال فراوان در بازی دربی سجاد شهباززاده تک مهاجم آبی ها خواهد بود. البته علی قربانی هم در این مدت فرم بسیار خوبی از خود نشان داده است و برای حضور در ترکیب اصلی شانس زیادی دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با پرسپولیس به شرح زیر است:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، روزبه چشمی، جابر انصاری، حسن بیت سعید، داریوش شجاعیان و سجاد شهباززاده


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com