تنها بازیکنی که شبیه طارمی محروم شد: چالهان اوغلو
چالهان اوغلو تنها بازیکنی است که مانند مهدی طارمی 4 ماه محروم شد و شکایت و اعتراض وی نتیجه ای نداشت.

چالهان اوغلو شبیه طارمی؛ شانسی برای بازگشت نیست

مهدی طارمی و محرومیتش و دردسرهایی که برای پرسپولیس به وجود آمده، آنقدر اتفاق نادر و کمیابی است که چندان نمی‌شود موارد مشابه را در مورد آن پیدا کرد و در مورد آن صحبت کرد.

زمانی که طارمی به ترکیه رفت بازیکنان زیادی به دلیل کودتای این کشور قراردادهایشان با تیم‌های خود فسخ کردند بدون این که مشکلی برایشان بوجود بیاید. طارمی اما با شکل عجیب و غریب رفت و برگشتش حسابی پرسپولیس را در منگنه قرار داده است. تنها مورد مشابه طارمی شاید بازیکن فعلی میلان باشد. این بازیکن که قراردادی با ترابوزان اسپور منعقد کرده بود بدون فسخ قرارداد از این تیم جدا شده و قراردادش را با تیم خود یعنی کالسروهه آلمان تمدید کرد.

حکم این بازیکن بعد از حدود سه سال اعلام شد و مثل طارمی چهار ماه محروم شد. در این مورد مشابه، اولا حکم محرومیت بازیکن بعد از گذشت بیش از دوسال اعلام شده است و ثانیا این که هیچ جریمه‌ای متوجه باشگاه نشده است و تنها بازیکن دچار محرومیت شده است. نکته دیگر هم این است که در مورد چالهان اوغلو اعتراض و بررسی مجدد پرونده تاثیری نداشته و این بازیکن در نهایت چهار ماه محرومیت خود را سپری کرده است.

در این مورد سوال اصلی اما این است که باشگاه پرسپولیس چه تخلفی انجام داده که باید پایش به این پرونده باز شده و هزینه زیادی را متحمل شود. هزینه‌ای که مشخص نیست در نهایت چه ضررهایی را به این باشگاه خواهد زد.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 90tv.ir