بازیکنان استقلال خوزستان: مقابل پرسپولیس بازی نمی کنیم!
بازیکنان استقلال خوزستان تهدید کردند که اگر 10 درصد قرارداد خود را دریافت نکنند در مقابل پرسپولیس بازی نخواهند کرد.

تهدید بازیکنان استقلال خوزستان

طبق برنامه سازمان لیگ، تیم فوتبال استقلال خوزستان درحالی قرار است در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که بازیکنان این تیم مسئولان آبی ها را تهدید کردند در صورت پرداخت نشدن مطالبات مقابل پرسپولیس بازی نمی کنند.

بازیکنان استقلال خوزستان تاکنون حدود 20 درصد قراردادهایشان را کسب کردند و درصدد هستند تا 10 درصد دیگر را نیز دریافت کنند و اگر این اتفاق رخ ندهد، مقابل شاگردان برانکو بازی نمی کنند.

بر همین اساس جمال پور، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: بیشتر بازیکنان تیم ۲۰ در صد از مبلغ قراردادهای فصل جاری خود را دریافت کرده‌اند و اگر بشود، ۱۰ درصد دیگر هم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهیم کرد. درصدد رفع مشکلات مالی هستیم و امیدوارم بتوانیم آن را رفع کنیم.

او افزود: بازی سختی پیش رو داریم و دیدار بعدی‌مان هم با نفت آبادان است. البته دیروز که در محل تمرین تیم حاضر شدم، تیم را عالی دیدم. روحیه تیم خوب بود و ما شرایط بازیکنان را بهتر از این هم خواهیم کرد. استقلال خوزستان به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. جوانان خوزستانی پتانسیل بالایی به ویژه در فوتبال دارند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.


گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir