هر 4 نماینده ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند!
براساس خبرهای منتشر شده هر 4 نماینده از لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند و اجازه حضور در این لیگ را ندارند.

خداحافظی پرسپولیس و استقلال با آسیا

آن طور که از شرایط برمی آید، 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2018 حذف خواهند شد و باید منتظر یک اتفاق بزرگ و البته تلخ برای فردا باشیم.

مهلت کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا به 4 تیم ایرانی حاضر در این رقابت ها برای فصل 2018 تا فردا (دوشنبه) به اتمام می رسد و در صورتی که باشگاه های ایرانی نتوانند با «همه طلبکاران خود» تسویه حساب کنند، امکان حضورشان در لیگ قهرمانان آسیا از بین می رود.

یکی از اطرافیان فدراسیون فوتبال کشورمان در این زمینه به ما گفت: «با توجه به روند بسیار کندی که باشگاه های ایرانی در مذاکره با طلبکاران خود و همچنین تسویه حساب ها دارند، به نظر نمی رسد بتوانند تا فردا (دوشنبه) همه طلب ها را تسویه کرده و کار را تمام کنند. با این وضعیت، حذف هر 4 نماینده ایران قطعی است.»

نشانه دیگر در مورد حذف ایرانی ها، دل نوشته رئیس فدراسیون فوتبال بود که بامداد دو روز قبل از طریق ارگان های خبری فدراسیون منتشر شد و در آن به صراحت عنوان شد حذف نمایندگان ایران نزدیک است.

با این وجود، دیگر نباید امید چندانی به حضور پرسپولیس، استقلال، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم مگر اینکه یک معجزه رخ بدهد. یکی دیگر از مدیران فدراسیون فوتبال که اصرار داشت نامی از او نبریم، به ما گفت: «اگر قرار بود در فوتبال ایران معجزه رخ بدهد، پرسپولیس و استقلال از حریفان آسیایی خود 6 گل نمی خوردند. معجزه کجا بود! باید این بدهی ها تسویه می شد که نشد و حالا هم کاری از دست هیچ کس برنمی آید.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی