ورود قوه قضاییه به پرونده مهدی طارمی! اوضاع طارمی پیچیده می شود؟
سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد در صورت جعلی بودن قرارداد مهدی طارمی به این پرونده ورود می‌کنند.

قرارداد مهدی طارمی صوری بوده است؟

بازگشت یک سال و نیم قبل مهدی طارمی از تیم ریزه اسپور به پرسپولیس و شکایت باشگاه ترکیه‌ای موجب شده این مهاجم با حکم فیفا با محرومیت 4 ماهه مواجه شود و باشگاه پرسپولیس نیز نتواند در دو پنجره نقل و انتقالات پیش رو بازیکن جدیدی جذب کند؛ اما حالا معضل جدیدتری گریبان‌گیر خاطیان این پرونده خواهد شد.

باشگاه ریزه اسپور فعلا توانسته اثبات کند پرسپولیس با قراردادی غیر قانونی طارمی را بازگردانده چراکه این بازیکن با آنها قرارداد رسمی داشته اما باشگاه ایرانی هم با ارائه مستندات به فیفا امیدوار است این محکومیت رفع شود تا بتواند در نقل و انتقالات فعالیت کند.

اما در صورت اثبات تخلف باشگاه پرسپولیس، علاوه بر فیفا مراجع قانونی داخل کشور نیز قصد دارند به این پرونده ورود کنند و معاون اول دستگاه قضا امروز این موضوع را به تایید رسانده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، سخنگوی قوه قضاییه ظهر امروز در یکصد و بیستمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه  با توجه به صوری بودن قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس، واکنش دستگاه قضا به این موضوع چیست، اظهار کرد: اگر این اتفاق در باشگاه دولتی افتاده باشد و با قرارداد صوری پولی برداشته شده باشد، جنبه اختلاس پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در صورت وقوع این اتفاق بدیهی است، دادستان و سازمان بازرسی به‌عنوان مدعی العموم می‌توانند به این پرونده ورود کنند؛ البته بنده فرض را گفتم و از این موضوع اطلاعی ندارم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: varzesh3.com