اسامی بازیکنان برزیل در جام جهانی مشخص شد
سرمربی تیم ملی برزیل جایگاه 15 بازیکن را برای جام جهانی 2018 روسیه قطعی دانست.

بازیکنان برزیل در جام جهانی چه کسانی هستند؟

چهار ماه به آغاز جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده  و برزیل تیته، یکی از بخت های نخست قهرمانی تقریبا فهرست بازیکنانش در صورت نبود آسیب دیدگی را قطعی کرده است.

سلسائو پس از عملکرد درخشان در مرحله مقدماتی و صعود به عنوان اولین تیم به جام جهانی قصد دارد نتایج تلخش در جام جهانی گذشته را (حذف مقابل آلمان با شکست هفت بر یک) فراموش کند و با رهبری نیمار دوباره قهرمان این رقابت ها شود.

تیته یک تیم مقاوم در خط دفاعی و گلزن ساخته است که بازی های خوبی را به نمایش می گذارد. روزنامه برزیلی UOL نوشت که این سرمربی 15 بازیکن از 23 بازیکن را برای رقابت های پیش رو مشخص کرده است.

تیته در این باره گفت: یازده بازیکن معمول در ترکیب اصلی جایگاهشان در جام جهانی قطعی خواهد بود. آلیسون، دنی آلوس، مارکینیوس، میراندا، مارسلو، کاسمیرو، رناتو آئوگوستو، پائولینیو، کوتینیو، نیمار و گابریل ژسوس این بازیکنان هستند که باید نام روبرتو فیرمینیو، تیاگو سیلوا، فرناندینیو و ویلیام را نیز به این فهرست اضافه کرد.

بر این اساس تنها هشت بازیکن باقی می ماند که دو نفر دروازه بان خواهند بود. رشد برزیل نسبت به جام جهانی گذشته فوق العاده بوده است. فیلیپه اسکولاری پس از افتضاح در مینیرازو و دونگا بعد از حذف سلسائو از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا در سال 2015 از سمتشان برکنار شدند. یک سال بعد برزیل در کوپا آمه ریکا که به مناسبت صدسالگی این رقابت ها در آمریکا برگزار شد حتی نتوانست از مرحله گروهی صعود کند و خیلی زود از این رقابت ها کنار رفت.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir