شایعه عجیب درباره مشخص کردن نتیجه دربی؛ پرسپولیس می بازد!!
شهرآورد ۸۶ پایتخت درحالی قرار است ۱۰ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شود که این روز‌ها شایعات زیادی پیرامون دربی به گوش می‌رسد.

شایعه درباره نتیجه بازی دربی

در نشست دوستانه ای که روز گذشته با حضور اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال تهران، پرسپولیس، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشکسوتان 2 تیم برگزار شد، مسئولان در خصوص وضعیت 2 تیم، نقش اصحاب رسانه در فوتبال و هواداران پرشور ایرانی صحبت کردند و پس از نشست 3 ساعته، مدیران سرخابی با روبوسی و چهره ای خندان، مجوعه باغ زیبا را ترک کردند.

این نشست که قرار بود با حضور بازیکنان استقلال و پرسپولیس برگزار شود، به دلیل بوجود نیامدن شایعاتی مربوط به نتیجه از قبل مشخص شده برای شهرآورد 86 لغو شد و تنها مدیران در این جلسه حضور پیدا کردند.

اما یکی از رسانه های کشورمان خبری منتشر و اعلام کرد که؛ "در جلسه ای که 2روز گذشته میان مسئولان 2 باشگاه برگزار شد با شکست پرسپولیس در این دیدار موافقت شد تا آقایان به منفعت خود برسند. فوتبالی که با پول می چرخد و احساسات میلیون ها هوادار در آن بی ارزش ترین عنصر ممکن است. از این مدل دربی ها کم نداشته ایم؛ شهرآورد 84 که پرسپولیسی ها یا باید برد دربی را انتخاب می کردند یا قهرمانی!"


اما پس از انتشار این خبر، پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس این خبر را تکذیب و بیان کرد: با خواندن یک سری مطالب خنده‌دار و ‌بی‌ارزش چیزی جز تأسف برای رسانه انتشار دهنده باقی نمی‌ماند. نوشتن چنین مطلب کذبی در آستانه دربی تنها از یک ذهن مسموم و بیمار نشأت می‌گیرد تا در آستانه دربی ذهن هواداران ما را مشوش و خراب کنند. انتشار چنین مسائلی تنها برای مأیوس کردن هواداران پرسپولیس است که البته خوشبختانه آنها به همه‌چیز واقف هستند و دوست و دشمن را خیلی خوب تشخیص می‌دهند. برخی‌ها در لباس دوست به دنبال ضربه زدن به پرسپولیس هستند.

هشتاد و ششمین دربی پایتخت قرار است روز پنج شنبه دهم اسفند به میزبانی استقلال در ورزشگاه آزادی برگزار شود. این مسابقه از ساعت 15:45 آغاز می شود.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: yjc.ir