یک منبع آگاه: قرارداد کارلوس کی روش تمدید نمی شود
کارلوس کی روش پس از جام جهانی ایران را برای همیشه ترک خواهد کرد و دیگر تمدید قراردادی صورت نخواهد گرفت.

کارلوس کی روش رفتنی است!

یک منبع آگاه فاش کرد کی روش بعد از جام جهانی 2018 ایران را ترک خواهد کرد و خیلی مهم نیست تیم او در این رقابت ها چطور نتیجه خواهد گرفت. البته که کی روش مصمم است پایانی خوش با ایران در جام جهانی 2018 داشته باشد.

به نظر می رسد این خبر به واقعیت نزدیک باشد. فدراسیون فوتبال در زمینه تمدید قرارداد کی روش هیچ اقدامی انجام نداده جزء انتشار یکی دو بیانیه که سرمربی تیم ملی مورد حمایت است!

از سویی داور زنی از مدیران وزارت ورزش و جوانان هم گفته است در حال حاضر نیاز اصلی فوتبال ایران آماده شدن برای حضور در جام جهانی است نه تمدید قرارداد کی روش! (در حالی که با وجود در جریان بودن بازی های لیگ برتر وزارت ورزش و جوانان بر تمدید قرارداد برانکو تاکید کرد و در نهایت هم این اتفاق رخ داد و اینروزها که تمدید قرارداد کی روش نیاز فعلی فوتبال ایران نیست از سوی وزارت ورزش و جوانان به باشگاه استقلال تاکید شده که قرارداد شفر را تمدید کنند.)

گفته می شود مقصد بعدی کی روش تیم ملی ازبکستان است. اینکه گفته می شود کی روش درخواست سه میلیون دلاری از ازبک ها داشته خبر درستی نیست به این خاطر که کی روش برای مذاکره با تیم ملی این کشور چراغ سبز نشان داده اما هنوز بحث جدی در این باره نشده است چرا که کی روش در حال حاضر مربی تیم ملی ایران است و تا پایان جام جهانی 2018 قرارداد دارد. البته یکی از سایت های ازبک به صراحت نوشته بود فدراسیون فوتبال این کشور در دبی با کی روش دیدار داشته و توافق شده است در پایان جام جهانی 2018 پای میز عقد قرارداد بنشینند.

فوتبال ازبکستان که اخیرا در 23 سال آسیا قهرمان شده و تیم کی روش را در ایران شکست داده بود با وجود پتانسیل خوب در سال های اخیر در صعود به جام جهانی ناکام بوده و می خواهد با کی روش به این ناکامی خاتمه دهد. از سویی کی روش از جدل ها در فوتبال ایران خسته شده است و باز هم می خواهد به تیمی برود که پتانسیل دارد و تشنه موفقیت است. ازبک برای کی روش ایران سال ها پیش است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: parsnews.com