تصمیم عجیب رئیس باشگاه حاج صفی و انصاری فرد از شدت عصبانیت
اوانجلوس ماریناکیس به علت عصبانیت از بازیکنان المپیاکوس آن‌ها را به تعطیلات فرستاد.

عصبانیت رئیس باشگاه المپیاکوس

اوانجلوس ماریناکیس، رییس باشگاه المپیاکوس به شدت از نتایج اخیر تیمش عصبانی است. او به همین خاطر همه بازیکنان را تا پایان فصل به تعطیلات فرستاد و آن ها را ۴۰۰ هزار یورو جریمه کرد.

ماریناکیس که مالک باشگاه ناتینگهام فارست نیز است نسبت به تساوی اخیر المپیاکوس برابر لوادیاکوس واکنش نشان داد. این تیم که از حضور کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی بهره می‌برد پس از تساوی یک بر یک به رتبه سوم سقوط کرد و در فاصله سه امتیازی آاِک آتن قرار گرفت. تنها سه هفته به پایان سوپر لیگ یونان باقی مانده است و اکنون المپیاکوس با یک بازی بیشتر نسبت به صدرنشین شانس کمی برای قهرمانی دارد.

ماریناکیس به بازیکنان تیمش گفت: من المپیاکوس را از صفر خواهم ساخت و تیم به شکلی که من و هواداران خواهانش هستیم تبدیل خواهد شد. شما از امروز در تعطیلات هستید. این جریمه به خاطر این تساوی و نتیجه یک بر یک برابر پاناتینایکوس است.

رییس باشگاه یونانی در پایان اظهار کرد: تنها به خانه های زیبایتان و اتومبیل هایتان فکر می کنید. اصلا نگران تیم نیستید. بازیکنان پایه عاشق المپیاکوس هستند و هواداران بیش از همه به این تیم عشق می ورزند. من برای این که همه چیز داشته باشید میلیون ها یورو خرج کردم. سه سرمربی را به خاطر شما کنار گذاشتم اما در نهایت به نظر می رسد که شما مقصر هستید.

ماریناکیس قرار است تا پایان فصل از بازیکنان پایه المپیاکوس که کمتر از ۲۰ سال دارند در بازی ها بهره ببرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir