بهترین خبر برای فوتبال ایران: کی روش سرمربی ایران در جام ملت های آسیا 2019
گویا مذاکرات فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش نتیجه بخش بوده و این مربی در جام ملت های آسیا هم سرمربی تیم ملی فوتبال خواهد بود.

کی روش ماندنی شد

حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی برای جام ملت های 2019 آسیا در امارات تایید شد.

پیش از این عنوان شد که فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی روش با این مربی وارد مذاکره شده است و به توافقاتی نیز دست یافته است.

با این حال مصاحبه سعید فتاحی – رئیس کمیته مسابقات نشان می دهد حضور کی روش در راس کادر فنی تیم ملی در جام ملت های 2019 آسیا در امارات قطعی است.

فتاحی در این باره می گوید: « در این ارتباط روز 12 فروردین جلسه ای با آقای کی روش داشتم که محور آن  درباره اردوهای آتی تیم ملی، لیگ برتردر فصل آینده و لیگ قهرمانان آسیا بود.

سال جاری، سال بسیار مهمی برای فوتبال ماست.چراکه هم جام ملت های آسیا، هم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و هم بازی های آسیایی جاکارتا را در پیش داریم و می بایست روند به شکلی پیش برود که در این تقویم شلوغ، باشگاه ها و تیم های ملی در کنار هم به جریان آماده سازی خود ادامه بدهند.»

وقتی کی روش روز 12 فروردین که روزهای تعطیل در کشور بود با فدراسیون فوتبال جلسه می گذارد و دغدغه اش برنامه ریزی برای فصل آینده لیگ برتر است بدین معنی است که در تیم ملی ماندنی شده است. در این بین فقط مانده عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال که دور از ذهن است مشکلی وجود داشته باشد.

طبیعتا اگر کی روش نیتش حضور در تیم ملی ازبکستان یا تیم ملی کشور دیگری بود در این جلسه حضور پیدا نمی کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: خبرورزشی