پاسخ کارلوس کی روش به صحبت های آرسن ونگر درباره تیم ملی ایران
کارلوس‌ کی روش در واکنش به صحبت های آرسن ونگر درباره تیم ملی ایران گفت: معجزه را باید ما بسازیم و اگر بخواهیم اتفاق می‌افتد.

پاسخ کارلوس کی‌روش به اظهار نظر دوست خوبش آرسن ونگر درباره تیم‌ملی!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تقریبا بیش از همه بازیکنان تیم ملی و کادر دستیارانش کار می کند. به عکس همه حرف هایی که منتقدانش می زنند. او هر روز از صبح تا نیمی از شب در اردوی تیم ملی حضور دارد و برنامه ریزی می کند.

کارها را زیر نظر دارد و تلاش می کند تا بتواند در اوج آمادگی به جام جهانی بفرستد. البته خودش تنها یک چالش دارد و می گوید:«برای جام جهانی نیاز به بازیکن داری. »جالب اینکه اولین مرحله اردوی تیم او بعد از لیگ تنها با 5 بازیکن شروع می شود و از این جمع هم یک نفر آسیب دیده است. ولی او دست از کار نمی کشد.

او می گوید:«کار را زمین نمی گذاریم و تمام تلاش مان این است که پیش برویم. چندی قبل دیدم دوست عزیزم ، آرسن ونگر گفته بود شانس ایران برای بالا رفتن از گروهش خیلی کم است و باید برای صعود ، منتظر معجزه بماند. راستش او سرد و گرم چشیده فوتبال است و می داند چه می گوید. بله ما کار دشواری در پیش داریم ولی این معجزه را اگر قرار باشد ، با همه تلاش مان رقم می زنیم . »



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir