شوک به جام جهانی 2018: شکست آرژانتین و امکان حذف مسی!
بازی های جام جهانی در روز پنج شنبه پیگیری شد و در مهمترین بازی تیم آرژانتین مقابل کرواسی شکست خورد.

نتایج بازی های روز پنج شنبه جام جهانی 2018 روسیه

* در دومین دیدار گروه C رقابت های جام جهانی در روز پنج شنبه، تیم ملی فوتبال فرانسه موفق شد با کسب بردی سخت و نزدیک در برابر تیم پرو، ضمن حذف این تیم از رقابت های جام جهانی، صعود خود را به مرحله بعد این رقابت ها قطعی کنند.


* دیدار تیم‌های دانمارک و استرالیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا دانمارک با گلزنی کریستین اریکسن در دقیقه 7 از حریف پیش افتاد، اما «مایل جدیناک» در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی کار را به تساوی کشاند.


* حساس ترین بازی گروه D رقابت های جام جهانی 2018 پنج شنبه شب بین تیم های آرژانتین و کرواسی برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ای عجیب و با برد 3-0 کرواسی خاتمه یافت.

نیمه اول به سردی گذشت و دو تیم نتوانستند موقعیتی روی دروازه هم ایجاد کنند. ستاره های آرژانتینی کاملا از جریان بازی خارج بودند و بازی چنگی به دل نزد.

در نیمه دوم اما اشتباه مرگبار کابایرو،دروازه بان آلبی سلسته در دقیقه 53 باعث شد تا ربیچ دروازه آرژانتین را فرو بریزد. در دقیقه 80 شلیک سنگین لوکا مودریچ بار دیگر دروازه آرژانتین را باز کرد تا عملا آرزوهای یاران لیونل مسی برای امتیاز گرفتن در این بازی از بین برود.

آرژانتین که انگیزه ای برای ادامه مسابقه نداشت و بسیار سردرگم بود، در دقیقه 92 و این بار به وسیله ایوان راکیتیچ دروازه اش را باز شده دید تا شکستی تحقیر آمیز را تجربه کند.

با این شکست آرژانتین با 1 امتیاز در رده سوم گروه قرار گرفت و کرواسی هم با 6 امتیاز صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir