پیشنهاد سازمان لیگ به استقلال برای بازی نکردن در سوپرجام
سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ از استقلال خواست بصورت کتبی از بازی سوپرجام انصراف دهند.

استقلال بصورت کتبی انصراف دهد

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: از سه ماه قبل تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام را اعلام کرده بودیم و باشگاه استقلال باید در این مدت برای اردو‌هایش برنامه‌ریزی‌ می‌کرد.

سعید فتاحی درباره زمان پایان یافتن اردوی تیم استقلال در ترکیه بعد از تاریخ برگزاری بازی سوپرجام و اینکه این تیم عملاً به دلیل حضور در خارج از کشور, نمی‌تواند مقابل پرسپولیس به میدان برود, اظهار داشت: بازهم تأکید می‌کنم که دیدار سوپرجام در همان زمان قبلی اعلام شده (29 تیرماه) برگزار خواهد شد. از سه ماه قبل این تاریخ را اعلام کرده بودیم و استقلال باید در این مدت برای اردو‌هایش برنامه‌ریزی‌ می‌کرد؛ برگزاری بازی دوستانه مهم‌تر است یا سوپرجام؟!


وی درباره اینکه اگر استقلالی‌ها در این بازی به میدان نروند, سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت, گفت: اگر نمی‌خواهند در سوپر جام شرکت کنند فردا (شنبه) به سازمان لیگ نامه ارسال کنند و انصراف‌شان را رسماً اعلام کنند, چون تا این لحظه باشگاه استقلال از حضور مقابل پرسپولیس انصراف نداده و فقط برای تغییر زمان برگزاری این بازی پیشنهادی داده بود که با این پیشنهاد هم به دلیل نداشتن خالی زمان مناسب مخالفت شده است. حالا هم اگر نمی‌خواهند در دیدار سوپرجام شرکت کنند, این موضوع را کتباً اعلام کنند.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ, تصریح کرد: بازهم باید به این موضوع اشاره کنم که اگر استقلال در این بازی حاضر نشود, دو میلیارد تومان جریمه و پرسپولیس به عنوان قهرمان سوپرجام معرفی خواهد شد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  tasnimnews.com