فوتبال با صدای خانم گزارشگر در رادیو ورزش!
برای حمایت از ورزش زنان, رادیو ورزش اقدام به پخش بازی های ورزشی با گزارشگر زن کرده است

پخش بازی های ورزشی با گزارشکر زن

رادیو ورزش رویه جالبی را برای حمایت از ورزش زنان در پیش گرفته و از این پس لیگ‌های فوتسال، فوتبال، کشتی و... به صورت رادیویی روی آنتن می‌روند.

لیگ برتر فوتسال بانوان دیروز به طور رسمی آغاز شد و سپیدرود تهران به مصاف نفت آبادان رفت و این تیم را با نتیجه‌ ٥  بر یک شکست داد.

این بازی به طور مستقیم از طریق رادیو ورزش با گزارشگری خانم گودرزی پخش رادیویی شد تا مشخص شود صحبت‌هایی که مدیران این شبکه رادیویی در ماه‌های اخیر انجام دادند، به واقعیت خواهد پیوست. چندی پیش غلامرضا میرحسینی، مدیر رادیو ورزش از حمایت ویژه این شبکه از ورزش زنان خبر داده بود.

با برنامه‌ای که مدیران این شبکه در نظر گرفتند، قرار است در فصل پیش رو لیگ‌های ورزش زنان در رشته‌هایی همچون فوتبال، فوتسال، کشتی کلاسیک،‌ والیبال، بسکتبال، هندبال و... از طریق رادیو پخش شود. این اتفاق با توجه به اینکه امکان پخش تلویزیونی این رقابت‌ها هیچ زمانی وجود نداشته و ندارد، می‌تواند باعث ایجاد انگیزه‌ای مضاعف در میان ورزشکاران زن شود.

در واقع هر هفته علاقه‌مندان به ورزش زنان می‌توانند از آخرین رویدادهای رشته‌های مختلف باخبر شوند و حتی گزارش مسابقات حساس را به صورت زنده از طریق رادیو بشنوند. این اتفاق باعث می‌شود تا ورزشکاران شاغل در لیگ‌های رشته‌های مختلف نامشان بر سر زبان‌ها بیفتد و بیشتر شناخته شوند و حتی در میان شنوندگان محبوبیت پیدا کنند.

شاید این بهترین روش از سوی رسانه ملی برای حمایت از ورزش زنان است. از سوی دیگر هم به گزارشگران خانم بها داده می‌شود و آنها نیز وارد گود خواهند شد. سال گذشته گزارش مائده علاقه‌مند روی مسابقات کبدی بانوان قهرمانی آسیا در گرگان بازتاب‌های گسترده‌ای داشت اما به نظر می‌رسد این اتفاق در آینده‌ای نزدیک به یک روال عادی تبدیل می‌شود و نباید با شنیدن صدای زنان گزارشگر از رادیو خیلی تعجب کنیم.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isport.ir