پیچیده شدن انتقال سامان قدوس به رن فرانسه
سایت سوئدی به بررسی ابعاد پیچیده انتقال سامان قدوس پرداخته است. این روزها موضوع بر سر انتقال یا عدم انتقال او به لالیگا یا لیگ فرانسه مساله‌ساز شده است

وضعیت سامان قدوس همچنان نامعلوم است

شرایط پیرامون انتقال سامان قدوس خیلی پیچیده شده است. روزنامه‌ اسپانیایی آس، عنوان کرده که ستاره تیم اوسترشوندز می‌خواهد به تیم لالیگایی اوئسکا برود، این‌ در حالی است که باشگاه سوئدی پیشنهاد رن فرانسه را قبول کرده است.

در حال‌ حاضر صحبت‌های زیادی درباره سامان قدوس مطرح شده است. هفته‌ گذشته او آماده پیوستن به تیم اوئسکا بود و حتی تصاویری از او هم در این باشگاه اسپانیایی منتشر شد اما دنیل کیندبرگ، رییس باشگاه سوئدی وارد عمل شد و عنوان کرد این انتقال نباید صورت بگیرد.

دنیل کیند برگ، رییس باشگاه اوسترشوندز گفت‌: در حال‌ حاضر باید این را بگویم که هیچ قراردادی با تیم اوئسکا بسته نشده است. فقط می‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم و نمی‌خواهم درباره مسائل دیگری صحبت کنم. جریان آن طور که مردم فکر می‌کنند شفاف نیست. آن چه که اتفاق افتاده این است که رییس باشگاه یک پیشنهاد را قبول کرده و باید ببینم ظرف روزهای باقی‌ مانده چه اتفاقی رخ خواهد داد.

روز دوشنبه رسانه‌های ‌اسپانیایی اعلام کردند که باشگاه اوئسکا مدعی است که سامان قدوس بازیکن آنهاست و تاخیر در این انتقال باعث ناراحتی آنها شده و در صورتی که این موضوع حل و فصل نشود این باشگاه به فیفا شکایت خواهد کرد. اکنون روزنامه‌ آس اسپانیا مطالب جدیدی را درباره این انتقال اعلام کرده است. آس مدعی شده که "قدوس خودش علاقمند است که به اوئسکا برود و او این موضوع را به باشگاه سوئدی اعلام کرده و به همین خاطر باشگاه اوئسکا نیز انتظار دارد که قدوس به جمع آنها بپیوندد."

سه گزینه پیش روی باشگاه اسپانیایی است یا این که قدوس بازیکن آنها شود، دوم اینکه این باشگاه به خاطر لغو قرارداد غرامت دریافت کند و سوم هم اینکه در صورتی که یکی از این دو مورد انجام نشود باشگاه اسپانیایی به فیفا شکایت کند.

پاتریک سیو، مدیر رسانه‌ای باشگاه اوسترشوندز درباره این موضوع، گفت‌: ما در حال‌ حاضر هیچ اظهار نظری در این باره نخواهیم کرد. هر کسی که دید قدوس روز یکشنبه برای ما بازی کرد می‌تواند تشخیص دهد که این بازی در حال‌ حاضر به کدام تیم وابسته است. این تمام چیزی است که می‌توانم بگویم. هیچ توافقی بین ما و باشگاه اوئسکا صورت نگرفته است. به همین خاطر ما نمی‌خواهیم اظهاری در این رابطه داشته باشیم. ما سعی می‌کنیم چند روز آینده درباره وضعیت سامان قدوس با صراحت و شفافیت صحبت کنیم و این موضوع برای همه قابل فهم باشد.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: isna.ir