جنگ فوتبال ایران و عربستان برای صدرنشین نشدن!!
تیم‌های ملی امید عربستان و ایران علاقه‌ای به صدرنشینی در گروه خود در بازی‌های آسیایی ندارند و به نظر نمی‌رسد برای پیروزی در بازی‌های امروز به آب و آتش بزنند

جدال ایران و عربستان برای صدرنشین نشدن!

تیم ملی امید ایران در سومین دیدار خود از بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا با تیم ملی میانمار دیدار می‌کند. شاگردان کرانچار تا پیش از این دیدار موفق به کسب چهار امتیاز شدند و در یک قدمی صعود قرار دارند. ایران با کسب تساوی برابر میانمار صعودش را قطعی می‌کند اما برای صدرنشینی نیاز به پیروزی پر گل دارد.

با این وجود شرایط در مرحله حذفی مسابقات به گونه‌ای است که تیم ملی ایران رغبتی برای صدرنشینی ندارد چرا که صدرنشین این گروه باید با تیم دوم گروه E یعنی کره‌جنوبی رو به رو شود و در صورت صعود از این دور نیز به احتمال زیاد با ازبکستان رو به رو می‌شود که در مرحله گروهی ۶ گل به قطر، یکی از بهترین تیم‌های ملی رده‌های پایه زده است.

حتی حمید استیلی در مصاحبه اخیر خود تاکید کرده که بهتر است تیم ملی امید ایران صدرنشین نشود و به عنوان تیم دوم به مرحله بعد برود.

در حال حاضر عربستان و ایران به دلیل داشتن امتیاز و تفاضل گل مشابه و اختلاف بر سر کارت زرد کم‌تر در رده اول و دوم قرار دارند.

عربستان در بازی بعد خود با کره شمالی دیدار می‌کند که این تیم هم مانند میانمار تنها یک امتیاز دارد.

به دلیل شش گروهی بودن مسابقات، علاوه بر صدرنشین‌های گروه، چهار تیم برتر سوم گروه‌ها هم به دور بعد صعود می‌کنند.

با این حال اگر تیم ملی امید ایران در گروه خود دوم شود، با یکی از سه تیم تایلند، قطر و بنگلادش رو به رو خواهد شد.

برنامه بازی‌های گروه F

ایران - میانمار - یک‌شنبه ، ساعت ۱۳:۳۰

کره شمالی - عربستان - یک‌شنبه ، ساعت ۱۳:۳۰



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع:  khabaronline.ir